pluk veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. december 2009

rebekkachristensen

Hej..

jeg er i uge 36+. jeg har ikke lagt mærke til nogle som helst pluk veer overhovedet. ikke på noget tidspunkt igennem min graviditet. Vil bare høre om der er andre som heller ikke oplever dem? for efter som jeg læser så meget om at folk har det tidligt og oplever dem hele vejen igennem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

NaFe

rebekkachristensen skriver:

Hej..

jeg er i uge 36+. jeg har ikke lagt mærke til nogle som helst pluk veer overhovedet. ikke på noget tidspunkt igennem min graviditet. Vil bare høre om der er andre som heller ikke oplever dem? for efter som jeg læser så meget om at folk har det tidligt og oplever dem hele vejen igennem..

Hejsa

Da jeg var gravid mærkede jeg heller ikke en eneste plukve, syntes os det var vildt mærkeligt, for alle i min jordmoder gruppe snakkede ikke om andet. Men min jordmoder sagde af det var fordi jeg var ung, og min krop var som skapt til a være gravid nu... Var 21 da jeg var gravid, og havde en meget nem graviditet. Så der ikke noget mærkeligt i af du ikke har nogen...

knus herfra

Anmeld

8. december 2009

SHERO

Jeg har heller ikke rigtig mærket pluk veer, tror det i hvert fald ikke... Går da ud fra man ikke rigtig er i tvivl hvis man har... :-D Tror ikke det er alle der har dem...

Anmeld

8. december 2009

Kristine Krogager

Det er langt fra alle der mærker deres plukveer.. Det er ikke det samme som at de ikke er der.. livmoderen øver sig meget især når du er 36+ hvis din mave bliver hård er det højst sandsynligt plukve.. 

Mvh Kristine (jordemoder)

Anmeld

9. december 2009

jillkolsbjerg

Hej..

Æv bare det var mig der kunne sige sådan;-( jeg er blevet sygemeldt pga rigtig mange plukveer ( op til 30 dagligt) samt bækkenløsning;-( men som man siger...den der venter på noget godt venter ikke forgæves;-) plukveer eller ej;-)

knus jill 23+1

Anmeld

9. december 2009

rebekkachristensen

jillkolsbjerg skriver:

Æv bare det var mig der kunne sige sådan;-( jeg er blevet sygemeldt pga rigtig mange plukveer ( op til 30 dagligt) samt bækkenløsning;-( men som man siger...den der venter på noget godt venter ikke forgæves;-) plukveer eller ej;-)

knus jill 23+1

wow, det er da træls! jeg har os selv været sygemeldt siden sidst i maj, pga forskellige ting med graviditeten, men jo, der kommer jo noget godt ud af det hele

Anmeld

9. december 2009

rebekkachristensen

tak for jeres svar

Anmeld

9. december 2009

Muffinmus

ja. nyd du ikke mærker dem for de kan dælme tage livet af en

Men har læst flere steder at folk der ikke mærker deres plukveer heller ikke mærker deres veer gør helt så naller som dem der mærker ders plukveer voldsomt.Hvorfor aner jeg ikke...

Så det kan du da glæde dig over.

Anmeld

9. december 2009

millesofie

Hej..

Jeg kan først mærke mine nu og jeg har termin på søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.