Før og efter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.916 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Klumpe-dumpe

Ja nu er det jo så ved at være 2 mdr. siden jeg fik mit øjenløft. Og det er ved at være helet helt op nu.

Så nu må I gerne få et kik, af før og og efter. (Beklager efterbilledet er fra igår, så jeg ser ikke hel frisk ud.)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

oo

du er smuk som kun en Lilla kan være det! og næh hvor fint med krøller!!

Anmeld

8. december 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

du er smuk som kun en Lilla kan være det! og næh hvor fint med krøller!!

ps. krøllerne, blev jeg inspireret af, af dig.... Da du klippede håret af, fik jeg også sådan en mærkelig lyst.

Anmeld

8. december 2009

JustAnotherName

Sikken en forskel 
Men udover øjenene er løftet, så gør det også meget med håret og det lille smil på "efter"-billedet.
Det ser rigtig godt ud ....men det gør det midterste foto ikke
Gjorde det ikke bare rigtig ondt - jeg forstiller mig, at det må spænde og stramme helt vildt ?!?

Anmeld

8. december 2009

NaFe

wow..stor forskel der er... Det ser bare vildt godt ud.

Anmeld

8. december 2009

Ida.

Sikke da en forskel - du ser da bare hammergodt ud!  Men uf hvor ser det ikke rart ud lige efter operationen

/Ida

Anmeld

8. december 2009

Vinker

det er bare blevet super godt og flot - både øjne og hår

kram fra en anden krøltop

Anmeld

8. december 2009

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Sikken en forskel 
Men udover øjenene er løftet, så gør det også meget med håret og det lille smil på "efter"-billedet.
Det ser rigtig godt ud ....men det gør det midterste foto ikke
Gjorde det ikke bare rigtig ondt - jeg forstiller mig, at det må spænde og stramme helt vildt ?!?

Tak tak.

Jeg ser godt nok en smule bitter ud på før billedet

Nej det gjorde faktisk overhovede ikke ondt. Det kløede som bare pokker fra dag 1.... (Jo lyv det gjorde en smule ondt da jeg gokkede øjenbrynet ind i dørekammen, -og da jeg en nat kløede i det, i søvne og jeg hæv nogle af stingende op )

Men det bedste er jeg ikke har haft hovedepine en eneste gang siden.... Og det havde jeg ellers hver evig eneste dag før.

Anmeld

8. december 2009

JustAnotherName

malucca09 skriver:

Tak tak.

Jeg ser godt nok en smule bitter ud på før billedet

Nej det gjorde faktisk overhovede ikke ondt. Det kløede som bare pokker fra dag 1.... (Jo lyv det gjorde en smule ondt da jeg gokkede øjenbrynet ind i dørekammen, -og da jeg en nat kløede i det, i søvne og jeg hæv nogle af stingende op )

Men det bedste er jeg ikke har haft hovedepine en eneste gang siden.... Og det havde jeg ellers hver evig eneste dag før.

Aih hvor dejligt. Det må være en KÆMPE lettelse.
Hovedpine er bare så ...aaahhhgh!! Og så HVER ENESTE DAG !?!?!
Så er der jo kun plusser ved det - det ser bedre ud OG du har det bedre 

Rigtig dejligt for dig 

Anmeld

8. december 2009

anna-jonas

Hold da op, Trinepigen.............sikke en markant forskel. Hvor er det dejligt at du nu undgår hovedpinen.

Synes nu altså du ser hammergodt ud.............selv om du er syg. Har du stadig feber??

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.