Tidlig kvalme... Gravid eller bare slet og ret syg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.845 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Louisiana

Jeg har haft kvalme siden i lørdags, sådan jævnligt, gerne ved eftermiddags -og aftenstid. Jeg har også været svimmel og haft ømme bryster. Men hvis jeg er gravid, er jeg først blevet det for 8-10 dage siden... Kan man godt få symptomer så tidligt??? Skal først ha menstruation om 8 dage (håber naturligvis ikke den kommer), så kan ikke engang ta' en test... 

Hva tror I??! Tak på forhånd 

P.S. Har også haft hedeture...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Ansemusen

Det kan både være indbildning, sygdom og graviditet! Man kan sagtens få symptomer så tidligt så vidt jeg ved! Det er der da andre eksempler på herinde!

Anmeld

8. december 2009

nikoline

har selv været i samme situation... man skal bare prøve ikke at håbe for tidligt og hvis mna kan skal man slet ikke tænke over hvilke symptomer man har, for man bliver tit skuffet(et blevet det tre måneder nu og håber stadig hver måned og bliver ked hver måned...) det er  helt det samme som du oplever jeg oplever, de samme ting, men man kan aldrig vide det kan jo være du er heldig (håber også snart den er der for mig )

Anmeld

8. december 2009

Filuka

Jeg står i nøjagtig samme situation - dog har jeg ikke ømme bryster, men en konstant stikken i underlivet (en slags varm fornemmelse) jeg har været svimmel i en uge nu og der er ca en uge til jeg skal have menstruation. Kvalmen er der også, men ser det bare som produkt af at være rundtosset hele tiden. Det kan ligså godt være alt muligt andet. Krydser fingre for dig og (tør næsten ikke) håber at jeg ikke får mens om en uge . Jeg har heller ikke turdet håbe på noget, da jeg ikke har hørt om at svimmelhed skulle være symptom og slet ikke så tidligt. Men man kan da læse sig til herinde, at det godt kan være at den er god nok.

Anmeld

8. december 2009

oo

ja du kan godt få symptomer så tidligt, det er jo omkring nu at ægget sætter sig fast i livmoderen og når det er gjort, så er du gravid og så går hele kroppen igang med at ændre sig til fordel for barnet osv så jeg håber da at det er det du kan mærke

Anmeld

11. december 2009

Sujan

Jeg får de symptomerhver måned ugen inden min mens. Det er så irriterende. Kvalme mega ømme bryster og sådan influenza ligende.

Anmeld

11. december 2009

Corn

Jeg havde, udregnet, ægløsning mandag, smerte i underlivet startede onsdag, lørdag satte kvalmen ind og først 3 uger senere kunne jeg få to streger frem på gravivditetstesten.

Majken 11+4

Anmeld

23. december 2009

Louisiana

Jeg vil lige sige tak til alle, som svarede på dette indlæg :-)

Jeg er desværre ikke gravid... Men tak alligevel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.