Fertilitet/graviditet og kattebakken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Prinsessens'Mor<3

Hej piger..
Jeg har lige et spørgsmål..
Mig og min kæreste prøver og blive gravid på 6. mdr. og vi har  2 katte og jeg bliver ved med at høre fra min familie og andre at jeg skal passe på kattebakken og at jeg ikke må skifte den, for der kan være nået i nogen kattes tis der kan gøre man ikke kan blive gravid, eller hvis man er gravid så kan ens barn blive handicapet eller også kan man risikere og abortere?!

Kan det passe og nu er jeg så bange for at jeg ikke kan blive gravid pga den og tør nærmest ikke nærme mig den, selvom det er lidt svært for den står ude ved siden af toilettet, og jeg indånder jo lugten når jeg er derude..

Hva siger i piger?

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

cdinesen

Det passer ikke helt. Det der kan gøre du kan arbortere er en sygdom rigtig mange katte får, ligesom en influenza. Hvis dine katte har den sygdom og du bliver smittet kan du risikere at arbortere. Du kan blive smiitet med sygdommen bl.a. ved at tømme kattebakke.. Faktum er bare at langt de fleste katte har haft sygdommen, og har de haft den sker der ikke noget. Faktisk siger man at at risikoen for at få sygdommen hvis man har katte, er lige så lille som hvis man aldrig har haft kat men kender nogen der har

Vi har selv 2 katte og jeg vil ikke bekymre mig, jeg tænker dog på de ikke skal slikke mig i ansigtet og lufter ud mens jeg tømmer kattebakke.

Håber dette kan berolige dig lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.