Hej piger.. lidt hjælp behøves

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Jemion

Hej piger..

Hele mín omgangskreds har en baby eller er gravide.. puha det er godt nok svært at være den eneste der ikke skal have baby endnu..  Synes ventetiden er ENORMT lang, vi har et lån vi skal af med først..

nogen der har et godt råd til at komme på andre tanker end BABY tanker.. ? =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

NoName

Nene skriver:

Hej piger..

Hele mín omgangskreds har en baby eller er gravide.. puha det er godt nok svært at være den eneste der ikke skal have baby endnu..  Synes ventetiden er ENORMT lang, vi har et lån vi skal af med først..

nogen der har et godt råd til at komme på andre tanker end BABY tanker.. ? =)

Hej du...

Nææ har ikke noget got råd for det virker ikke alligevel...

Jeg selv er blevet gravid i en måned hvor jeg har haft travlt med alt mulig andet, så jeg ikke hvde tid til at tælle dage + jeg troede heller ikke at jeg virkede, havde fået en tid til gyn i Februar så regnede bestemt ikke med at der ville/kunne ske noget før vi havde svarene på de undersøgelser der skulle foretages...

Hmm... måske skal kalenderen bare fyldes godt op????

for dig

Anmeld

8. december 2009

Anja.t

Hej

Hos os tog det 3 år før vi blev gravide. Så jeg kan godt huske hvordan det føles at vente.

Dengang vi flyttede i hus, gik der kun 2 dage, så købte jeg en hund og gik vældig op i hundetræning, det hjalp lidt.

Jeg ændrede fuldstændig min kostplan og levede 'kernesundt' og hold det 100 %( blev gravid 6 mdr senere, uden hjælp)

Jeg fik et nyt job, som jeg virkelig elskede og var meget optaget af det(glæder mig til min barsel er overstået, så jeg kan komme tilbage

mvh. Anja

Anmeld

8. december 2009

Mum33

Få gjordt alt det I ikke kan, eller er besværligt med børn. Og så nyd hinanden og den tid I har sammen. Børn er dejlige, men af og til drømmer vi os lidt tilbage til den frihed det er ikke at have børn.

Knus

Anmeld

8. december 2009

Jemion

Tusind tak for de gode råd =))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.