hvor????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Frederic's moar skriver:

Har set et par der fik deres nyfødtes fodaftryk med dato og navn - på overarmen. Syntes det er vildt sejt, da et fodaftryk er noget personligt og som ingen har magen til.

Jeg fik en tattoo i morsdags gave og der er senere kommet hans navn under, næste bliver hans fødselsdato. Den sidder på højre skulderblad. 

wow, den er flot..... den ser dyr ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

malou skriver:

ja som et slags slange armbånd bare i bogstaver...

ku godt forestille mig at det sergodt ud..

Anmeld

8. december 2009

Mor til Frederic og Freya

karina22 skriver:

wow, den er flot..... den ser dyr ud 

takker... det kommer an på hvad du mener er dyrt, sammenlagt har jeg ikke betalt over 2000 - for ansigtet og hans navn..

Anmeld

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Frederic's moar skriver:

takker... det kommer an på hvad du mener er dyrt, sammenlagt har jeg ikke betalt over 2000 - for ansigtet og hans navn..

hold da op, det var billigt.. den er bare skide flot. min mand vil også gerne have et billed af drengene.

Anmeld

8. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Frederic's moar skriver:

Fik også 'familie' rabat, da min mor er fast kunde hos hende og hun har nu 7 tattoo's. Hm - hun er 48 år og er meget lig en teenager...

Anmeld

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Frederic's moar skriver:

Fik også 'familie' rabat, da min mor er fast kunde hos hende og hun har nu 7 tattoo's. Hm - hun er 48 år og er meget lig en teenager...

he he, fedt. min far er også en af den som tror han er 19 endnu.. hi hi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.