Er trist...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. december 2009

LauraLW

Har lige været et smut på riget, da jeg pludselig ikke kunne gå af bare smerte. Har haft mange lænde, balle, whatever smerter her de sidste uger (lidt svært at placere præcist hvor det gør ondt), men i dag gjorde det pludselig smerteligt ondt foran ved skambenet og lysken. Ringede til fødegangen, og de sagde at jeg lige skulle komme ind.

- Og må jeg så byde velkommen til bækkenløsning? Hej hej smerter hver dag fra nu af! Øv hvor er jeg ked af det nu. - Ikke at smerterne bliver hverken værre eller bedre af at få "diagnosen", men det er som om det hele bliver meget mere håbløst nu synes jeg. - Kan ikke lige overskue det synes jeg, men der er selvfølgelig ikke så meget at gøre ved det.

Øv herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

rebekkachristensen

det er bare rigtig træls for dig..

jeg har selv bækkenløsning, og ender tit med ´bare at gå i seng, kan ikke holde smerterne ud heller.

håber ikke du har lang tid igen! god bedring

Anmeld

8. december 2009

LauraLW

rebekkachristensen skriver:

det er bare rigtig træls for dig..

jeg har selv bækkenløsning, og ender tit med ´bare at gå i seng, kan ikke holde smerterne ud heller.

håber ikke du har lang tid igen! god bedring

Mange tak, men synes der er laaaaaaaangt til marts desværre. - Tror bare lige jeg skal komme mig over "chokket".

Anmeld

8. december 2009

frk andreasen

LauraLW skriver:

Mange tak, men synes der er laaaaaaaangt til marts desværre. - Tror bare lige jeg skal komme mig over "chokket".

ja der er laang tid til marts. (har os termin i marts d 21 )jeg har også bækkenløsning haft det siden uge 10. har været syge meldt siden 28 sep. det gør rigtig ondt, men der er heldigvis nogle dage der er bedre end andre..

kram tanja 25+2

Anmeld

8. december 2009

Mor til L&S

LauraLW skriver:

Har lige været et smut på riget, da jeg pludselig ikke kunne gå af bare smerte. Har haft mange lænde, balle, whatever smerter her de sidste uger (lidt svært at placere præcist hvor det gør ondt), men i dag gjorde det pludselig smerteligt ondt foran ved skambenet og lysken. Ringede til fødegangen, og de sagde at jeg lige skulle komme ind.

- Og må jeg så byde velkommen til bækkenløsning? Hej hej smerter hver dag fra nu af! Øv hvor er jeg ked af det nu. - Ikke at smerterne bliver hverken værre eller bedre af at få "diagnosen", men det er som om det hele bliver meget mere håbløst nu synes jeg. - Kan ikke lige overskue det synes jeg, men der er selvfølgelig ikke så meget at gøre ved det.

Øv herfra

Øv hvor træls for dig

Jeg har den sidste uge gået og været meget øm i lænden samt mine baller (jeg står op hele dagen på job) Så i dag ringede jeg til min jordemor... Hun mente IKKE at det var begyndende bækkenløsning, men troede det var overbelastning af mine muskler... SÅ NU TÆNKER JEG.... Det lyder til at dei også startede på den måde.. Hmm...

Knus Rollo 24+0

Anmeld

8. december 2009

Mor til L&S

Rollo skriver:

Øv hvor træls for dig

Jeg har den sidste uge gået og været meget øm i lænden samt mine baller (jeg står op hele dagen på job) Så i dag ringede jeg til min jordemor... Hun mente IKKE at det var begyndende bækkenløsning, men troede det var overbelastning af mine muskler... SÅ NU TÆNKER JEG.... Det lyder til at dei også startede på den måde.. Hmm...

Knus Rollo 24+0

Hov... Lyder til at DIT også startede på den måde....??!!

Anmeld

8. december 2009

LauraLW

Rollo skriver:

Hov... Lyder til at DIT også startede på den måde....??!!

Det med ballen og lænden har jeg haft i et stykke tid, og det er belastende, men ikke på den der lammende måde som jeg nu oplever det. - Tror det med ballen er en iskias nerve der sidder i klemme, og det kan godt gå ned i ballen.

Det der er forskellen for mig, er at smerterne nu også sidder foran ved skambenet og lysken, og det er åbenbart det de bygger det på. - Ved at mange har det meget værre end mig, men jeg synes nu det er slemt nok især når det gør så ondt at gå på trapper (bor på 3. sal).

Jeg bruger/brugte med varmepude til lænden og ballen, og det hjælper meget, så det vil jeg da anbefale dig, og så sørg for at sidde ned engang imellem i løbet af dagen. Håber ikke det udvikler sig.

Laura

Anmeld

9. december 2009

Tvilling

LauraLW skriver:

Det med ballen og lænden har jeg haft i et stykke tid, og det er belastende, men ikke på den der lammende måde som jeg nu oplever det. - Tror det med ballen er en iskias nerve der sidder i klemme, og det kan godt gå ned i ballen.

Det der er forskellen for mig, er at smerterne nu også sidder foran ved skambenet og lysken, og det er åbenbart det de bygger det på. - Ved at mange har det meget værre end mig, men jeg synes nu det er slemt nok især når det gør så ondt at gå på trapper (bor på 3. sal).

Jeg bruger/brugte med varmepude til lænden og ballen, og det hjælper meget, så det vil jeg da anbefale dig, og så sørg for at sidde ned engang imellem i løbet af dagen. Håber ikke det udvikler sig.

Laura

Jeg forstår dig udemærket godt!!. Har selv lige fået afvide af kiroprakteren jeg har begyndende bækkenløsning. Og han mente det ville være urealistisk at jeg kom på job igen til Januar. . Lidt af et chok. Men ok, begyndende så kan jeg stadigvæk gøre noget. Men AV AV, hvor gør det ondt at få tjekket.

*Tvilling 13+4

Anmeld

9. december 2009

Bare mig..

Ja jeg så så ikke lige dette indlæg inden jeg skrev et debat indlæg, og de der ting kan jeg desværre ligge genkende til.
Jeg håber ikke det er det. Hmm. Men jeres beskrivning af hvor smerterne sidder er lidt det samme her. hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.