Synes lige jeg vil give en kort melding, om hvordan det står til herhjemme nu.
Det er ikke meget tid jeg har haft til at følge med herinde, da jeg jo først fik en rift i øjet, og bagefter en omgang med diarre og opkast.
Igår aftes begyndte Celina at kaste op. Hun kan ikke holde maden i sig.
Idag var vi forbi lægen og få en lille kort snak, han anbefalede at hun ikke bliver ammet forløbig, da mælk ikke er det bedste for en sart mave. Så hun får bare en smule vand, og sover alt det hun nu kan.
Åhhh, det er træls når ens lille pusling bliver syg. Jeg selv er ved at være nogenlunde ovenpå igen nu, heldigvis. Men jeg havde til enhver tid selv taget en ekstra sygedag, hvis det kunne betyde, at Celina så var sluppet fri.
Indtil videre er Kenneth og Bianca gået fri. Og det håber jeg virkelig at de bliver ved med, for det er da en temmelig drøj omgang.
Også præget af, at Kenneth har arbejdet utrolig meget på det sidste.
Men nu har han en del fridage. Og planen er at Bianca skal passes fra onsdag til fredag hos min mor. Og Celina skal passes 2 timer onsdag middag. Og et par timer torsdag aften, hvor Kenneth og jeg så ville tage i biffen.
Men nu må vi se.... Jeg håber da ikke at Bianca ender med at blive syg, når hun skal være hos min mor. Og hvis ikke Celina kommer på højkant meget hurtigt, så må vi droppe alle andre planer.
Hun havde 37,7 temperatur tidligere idag. Men hun smiler og er glad.
Og umiddelbart virker det også til at hun er på vej til at få det bedre igen.
Hun har ihvertfald ikke kastet op siden i formiddags! 
Så håber jeg bare ikke at min mælkeproduktion daler af sådan et døgn uden amning. Godt nok er vi startet op på grød og mos ligeså stille, men jeg føler hverken at Celina eller jeg er klar til at give slip på dét endnu .....men jeg kan godt fornemme, at jeg ikke har HELT så meget mælk længere, som jeg har haft.
I øvrigt, så har Celina lige fået sin første tand i forgårs. Og nr. 2 er på vej frem idag 
Nu satser vi bare på, at søvn og væske er vejen frem. Og så er vi forhåbentligt alle sammen friske og raske igen imorgen! 
Tak til alle Jer der har spurgt til os og svaret på mit tidligere indlæg