JA hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Elizabeth Nuñez

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/09/10/132209.htm

Jeg synes personligt at det er ved at være alt for langt ude nu...

Bonus til kommuner for at sende udlændinge ud af landet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Ansemusen

I mine øjne, komplet latterligt!!! Det er en helt forkert fremgangsmåde uanset om man er enig i at der skal være færre invandrere i DK eller ej (mener dog ikke selv at problemet er så stort som mange gør det til, og mener at vi også selv som danskere skal være bedre til at byde folk velkomne!)

Anmeld

8. december 2009

MissSophie

Jeg synes bestemt ikke at kommunerne skal have en bonus for at sende utilpassede unge ud af landet. Så kunne de jo hurtigt gå ud at finde en masse potientielt utilpassede. Men jeg er enig i, at der bør være sanktioner overfor dem, der begår hærværk, vold og så videre (ligesom der skal være det for danskerne). Og det bør også være muligt at skære i den overførselsindkomst forældrene får, hvis de ikke formår at holder deres børn ude af kriminalitet.

Anmeld

8. december 2009

wamse

MissSophie skriver:

Jeg synes bestemt ikke at kommunerne skal have en bonus for at sende utilpassede unge ud af landet. Så kunne de jo hurtigt gå ud at finde en masse potientielt utilpassede. Men jeg er enig i, at der bør være sanktioner overfor dem, der begår hærværk, vold og så videre (ligesom der skal være det for danskerne). Og det bør også være muligt at skære i den overførselsindkomst forældrene får, hvis de ikke formår at holder deres børn ude af kriminalitet.

Er helt enig med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.