I går fik jeg bare sådan en trang til at rydde op og gøre klar til baby kommer, på trods af at jeg var/er syg! Kunne bare ikke lade være, hvilket ikke rigtig ligner mig 
Jeg fik sorteret i ALT mit tøj (fik lavet én sort sæk til udsmidning, én til Rødekors og to til kælderen med tøj jeg ikke vil kunne passe i lang tid). Og så var der rod i toppen af skabet, alt muligt vi ikke har vidst hvor skulle hen, så det fik jeg også tømt ud i. Næsten intet tilbage i skabet nu og jeg har meget lidt tøj tilbage jeg kan passe *griner* Så min kærestes tøj kunne komme fra kommoden og over i skabet, og så fik jeg lagt babytøj- og ting i kommoden, så babytingene nu er samlet, virkelig en rar fornemmelse
Sad bare der og kiggede på alt tøjet og tingene og blev helt varm indeni! Glæder mig så meget til han kommer ud i mine arme!
Nu kan jeg bare ikke vente til vores rode/opbevaringsrum skal tømmes efter jul så det kan blive malet og jeg kan begynde at indrette lidt! Kan virkelig mærke at trangen til at få styr på det hele virkelig har meldt sin ankomst
Og fik vist også præsteret lidt over evne i går, som lend og fødder i den grad måtte bøde for!
Anmeld