Har redebyggeriet også sat ind hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Ansemusen

I går fik jeg bare sådan en trang til at rydde op og gøre klar til baby kommer, på trods af at jeg var/er syg! Kunne bare ikke lade være, hvilket ikke rigtig ligner mig

Jeg fik sorteret i ALT mit tøj (fik lavet én sort sæk til udsmidning, én til Rødekors og to til kælderen med tøj jeg ikke vil kunne passe i lang tid). Og så var der rod i toppen af skabet, alt muligt vi ikke har vidst hvor skulle hen, så det fik jeg også tømt ud i. Næsten intet tilbage i skabet nu og jeg har meget lidt tøj tilbage jeg kan passe *griner* Så min kærestes tøj kunne komme fra kommoden og over i skabet, og så fik jeg lagt babytøj- og ting i kommoden, så babytingene nu er samlet, virkelig en rar fornemmelse  Sad bare der og kiggede på alt tøjet og tingene og blev helt varm indeni! Glæder mig så meget til han kommer ud i mine arme!

Nu kan jeg bare ikke vente til vores rode/opbevaringsrum skal tømmes efter jul så det kan blive malet og jeg kan begynde at indrette lidt! Kan virkelig mærke at trangen til at få styr på det hele virkelig har meldt sin ankomst  Og fik vist også præsteret lidt over evne i går, som lend og fødder i den grad måtte bøde for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

frk andreasen

ja alt tøjet er fundet frem vasket sorteret og lagt sammen i poser tremme sengen er blevet sat op inde på jasmins værelse så vi kunne få møbleret så de begge kunne være der.

skabet er blevet tømt hvor hans tøj skal være i. amme pude og aktvitets tæppe ,bæreselen, skrå stolen, autostolen og baby legetøjet er fundet frem igen. baby dyner lige ledes blevet vasket og pakket i pose.. der er blevet købt 20 stofbleer mere så nu er jeg oppe på 50. for alle dem jeg havde til jasmin er forsvundet lidt efter lidt.. man kan ikke få for mange stofbleer. min datter gylpede vildt da hun var bebs..

så nu står det og hoper sig op inde i mit sove værelse...

jeg har vildt meget lyst til at få lagt alt på plads men det er måske lige tidlig nok. venter til jeg har været til scanningen i uge 32. så ved jeg om jeg skal føde selv eller have pks... men jeg har også den trang til at få alt ordnet med det samme så jeg er parat til bettemanden kommer..

kram tanja 25+2

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

Skal nyt tøj også vaskes? Jeg overvejer nemlig at bytte det, hvis nu barnet er for stort til at kunne passe str. 50, og det kan man jo ikke hvis det er vasket..

Anmeld

8. december 2009

CHD

Nyt tøj skal  også vaskes, da der kan være restpartikler af giftstoffer i stoffet. Hvis der er gummitryk på tøjet kan der også være ftalater i det.

Man ved jo aldrig hvad bomuldsplanten er blevet sprøjtet med.

Ellers kan du jo købe økologisk.

Held og lykke med det hele

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

CHD skriver:

Nyt tøj skal  også vaskes, da der kan være restpartikler af giftstoffer i stoffet. Hvis der er gummitryk på tøjet kan der også være ftalater i det.

Man ved jo aldrig hvad bomuldsplanten er blevet sprøjtet med.

Ellers kan du jo købe økologisk.

Held og lykke med det hele

Tak  Så må vi jo bare se kort inden termin, hvad jordemoderen skyder hans vægt til, og hvis den er høj kan vi gå ud og bytte og hvis den er normal kan vi vaske tøjet og håbe på at han kan passe det!

Anmeld

8. december 2009

Jakobs mor

Der er fuld gang i rede byggeriet her. Er 17+3, så der er jo stadig god tid. Har endnu ikke købt noget til babyen, men har godt gang i oprydningen. Vi flyttede ind for et år siden og er stadig ikke helt kommet på plads, så der er massere at kaste sig over.

Har denne her følelse af, at der gerne må være styr på de ydre rammer, når den lille kommer, så der er god tid og luft til at nyde det hele OG være i søvnunderskud .

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

Spunkens mor skriver:

Der er fuld gang i rede byggeriet her. Er 17+3, så der er jo stadig god tid. Har endnu ikke købt noget til babyen, men har godt gang i oprydningen. Vi flyttede ind for et år siden og er stadig ikke helt kommet på plads, så der er massere at kaste sig over.

Har denne her følelse af, at der gerne må være styr på de ydre rammer, når den lille kommer, så der er god tid og luft til at nyde det hele OG være i søvnunderskud .

Ja nemlig, man kan bare ikke klare at der ikke er styr på tingene! Her er der meget rod i det rum som skal være børneværelse, og det sresser mig en del. Så glæder mig virkelig til der kommer styr på det!

Anmeld

9. december 2009

SabinaS

I mit hoved har det.. men har ikke haft noget sted at bo i snart et år.

På tirsdag kan jeg og kæresten så flytte ind i vores nye lejlighed, og begynde at skaffe de sidste store babyting og gøre alting klar. Det glæder jeg mig bare heeelt vildt meget til.. og har glædet mig i over et halvt år

På det tidspunkt er der også kun 4 uger til min termin, så det er i sidste øjeblik.

Håber I alle er lige så lykkelige som jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.