Drilleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. december 2009

KWL

Ja, så blev det min ælste datters tur til at få nissen med hjem fra børnehaven. Der skal skrives lidt som kan læses op i morgen og så skal nissen jo drille os herhjemme lidt. Men hvordan - hvad og ????

Kom med jeres bud på hvad nissen kan drille os med. Hvad har i tænkt jer og hvad har i prøvet??

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Mira0911

Kristinewl skriver:

Ja, så blev det min ælste datters tur til at få nissen med hjem fra børnehaven. Der skal skrives lidt som kan læses op i morgen og så skal nissen jo drille os herhjemme lidt. Men hvordan - hvad og ????

Kom med jeres bud på hvad nissen kan drille os med. Hvad har i tænkt jer og hvad har i prøvet??

Mange tak

Smid ris i fodtøjet?

Gemme tasken hun har med i børnehaven?

Anmeld

8. december 2009

mariamiss6

MoarJ skriver:

Smid ris i fodtøjet?

Gemme tasken hun har med i børnehaven?

farvet mælk???? (frugtfarve)

Anmeld

8. december 2009

Ina33

Farve mælken med frugtfarve.

Binde snørrebånd sammen.

Held og lykke

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

Hænge hendes underbukser (Rene&nbsp op i lampen i køkkenet. Lidt frugtfarve i mælken, ris i skoene, gemme hendes ting.....

Anmeld

8. december 2009

KWL

Uh....rigtig mange skøre og sjove ideer. Tak

Lige et spørgsmål. Kan man koge ris med frugtfarve i vandet og så derved farve risen??

Anmeld

8. december 2009

Ni-ko-li-ne

Kristinewl skriver:

Uh....rigtig mange skøre og sjove ideer. Tak

Lige et spørgsmål. Kan man koge ris med frugtfarve i vandet og så derved farve risen??

hej smukke søde Kristine

ja:0) det kan man

Anmeld

8. december 2009

KWL

ka-ri-na skriver:

hej smukke søde Kristine

ja:0) det kan man

Tak smukke

Anmeld

8. december 2009

TbCp

Da min lillebror havde den med hjem husker jeg at den bla. puttede ris i skoene og hængte alt det tøj min bror skulle have på dagen efter, op i lamperne derhjemme.

Måske små mel-spor hen over køkkenbordet til en skål med småkager som den så har tømt....

Anmeld

8. december 2009

KWL

Mens vi har været til gymnastik har Tiske ( og far SHHH ) Lavet ballade her hjemme. Wcpapir over alt og ting gemt og rød vand i wc'et. Pigerne synes det er helt vild skønt og skørt Så nu vi mor og Tilde skrive lidt om Tiskes og Tildes dag

Tak for forslagene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.