Hvad skal i lave i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. december 2009

M.O.A.R.

Ja som overskriften så fint spørger..

Hvad skal i så lave i dag?

Jeg regner med at vække manden her kl 13.30 give ham lidt tid at vågne i og så en tur i H&M, BabySam og på Bob's Cafe i Nykøbing F. En rigtig hyggedag. Vi er heldigvis færdige med julegaver næsten, mangler kun 2 mener jeg. Så det bare lækkert.

Men regner med jeg kommer til at købe en del babytøj i dag  hihi.

Malene 21+0, som venter sig en dejlig dreng til april

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

LouiseNielsen

Hejsa

Jamen jeg skal i bad nu her, også skal jeg have handlet ind til gæsterne imorgen aften. Bagefter bare hjem og vente på manden og sønnen kommer hjem, også står den bare på hygge....

Anmeld

8. december 2009

Mira0911

Faktisk ikke rigtigt noget! End at ud og kigge på en sofa... Elsker de Chaiselong's Sofaer... Vi har en hjørnesofa, der bare er lige til at smide ud... Gået op i syningerne.. Amen...

Den skal bare væk....

Anmeld

8. december 2009

MetteT

Jeg har taget en fridag, for at komme rigtig til bunds i rengøring, oprydning og vasketøj... Men den blir lige brugt med et sygt barn i stedet for og turen går til lægen her 13.50..  ellers ska vi ikke rigtig noget i dag.. andet end at forsøge at få ordnet lidt af det først nævnte, når tiden byder sig...

Knus Mette

Anmeld

8. december 2009

TbCp

MaleneF skriver:

Ja som overskriften så fint spørger..

Hvad skal i så lave i dag?

Jeg regner med at vække manden her kl 13.30 give ham lidt tid at vågne i og så en tur i H&M, BabySam og på Bob's Cafe i Nykøbing F. En rigtig hyggedag. Vi er heldigvis færdige med julegaver næsten, mangler kun 2 mener jeg. Så det bare lækkert.

Men regner med jeg kommer til at købe en del babytøj i dag  hihi.

Malene 21+0, som venter sig en dejlig dreng til april

Jamen jeg skal arbejde, har fri 15.30 så skal hele vores lille familie ud at løbe en tur og så skal jeg et smut i Bilka
Virkelig spændende dag

Anmeld

8. december 2009

6800

Jeg ligger med den dejlige svineinfluenza, så dagen foregår bare på sofaen - meget kedeligt...manden kommer heldigvis snart hjem, men han skal til at pudse væggene op i vores gang, så jeg kan få spartlet i weekenden og vi kan få sat tapet op inden jul

Anmeld

8. december 2009

starsofheaven

Jeg har været på arbjede til kl 13, hjem og i bad og nu venter jeg på jeg skal hente lillepigen i vuggestuen og så skal vi i kære børn og ha taget billede og så hente farmand og så skal vi op i byen og købe nogle julegaver og så skal vi spise hos mine svigerforældre. ja det var vist den dag så.

Anmeld

8. december 2009

frk andreasen

jeg har fået gjort rent mig og prinsessen har fået lavet hendes gaver til bedsteforældrene ,hun havde fri fra dp pga ferie i dpen så nu sidder jeg i sofaen og har mange smerter i mit bækken men når man er alene så må man bide i det sure æble nogen gange for der skal jo gøres rent.

knus tanja 25+2

Anmeld

8. december 2009

oo

jeg har brugt hele formiddagen på at skrive et indlæg til en Wiki i forbindelse med et fag jeg har taget på universitetet, suk, og nu skal jeg igang med eksamenslæsningen til en opgave jeg får udleveret om en uge. Søren er til møde til klokken 17, så der er heldigvis fred og ro herhjemme til at fordybe sig i historielæsningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.