Nogle gode råd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2009

H+S Skjolgborg.

Hvordan jeg få sat gang i af føde..

Jeg kan bare snart ikke holde smerte i højre riben og ryggen ud mere.Har aldrig prøve det har gjort så ondt.Er dog glad for det første er bleve så slemt så tæt på termin ca fra uge 35 også det dumme maveså får pyha piller og gjort det i ca 3 mdr nu....

Med min datter var det et H stort set hele vejen med alt...

Min søn kun små ondt i rygge og mega halsbrand..

Ville så gerne føde den uge eller inden den 18 dec...HJÆLPPPPP...

Mvh Henriette 38+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Mum33

Gå, gå og gå. Sid aldrig ned, gør rent og tving din mand til sex min. 2 gange om dagen !!! Sådan klarede jeg at føde før d. 1/1, da min mand ellers ville have fået et SU-smæk  Men det tog altså 2 uger med denne opskrift, men alle i min familie har gået 14 dage over og man siger jo det er arveligt betinge, så jeg bilder mig selv ind det har virket. God fornøjelse.

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

Tror ikke på man kan gøre noget for det.... Babyen kommer når den er klar. Du må bide smerterne i dig....

Anmeld

8. december 2009

H+S Skjolgborg.

LouiseLarsen skriver:

Tror ikke på man kan gøre noget for det.... Babyen kommer når den er klar. Du må bide smerterne i dig....

I.K.E : har jeg skam gjort hele vejen dog ikke lige sex 2 gang pr dag men lige fra hverag til hveranden dag.

Louiselarsen: Tro desværre du har ret man føder når han ville ud.Med mindre min jdm siger ok i af hjælp mig den 14 dec som vi har snakke om..

Anmeld

8. december 2009

Lærke90

Jeg tror desværre heller ikke at der er noget som hjælper , ellers ville jeg også helt klart benytte det selv.

Er begyndt at frygter at det ikke sker før terminen

Anmeld

8. december 2009

H+S Skjolgborg.

Lærke90 skriver:

Jeg tror desværre heller ikke at der er noget som hjælper , ellers ville jeg også helt klart benytte det selv.

Er begyndt at frygter at det ikke sker før terminen

Det samme her eller gå overtid øvøv... Selvom jdm og læger har sagt jeg føde førtid.Men det gjorede jeg så ikke troede jeg heller ikke på sagde de også med min datter i uge 34 jeg var 2 finger åben og bløde.. men holde mig så også i en del ro men føde ikke før jeg var 40+1.. kun min 1 der kom da jeg var 38+1 som i dagggggg....

håber han kommer ud i morgen eller inden den 14  elelr jdm der så løsner foster hinden eller andet..

Mvh Henriette 38+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.