Så "fik" jeg mit SOS børnebyer barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. december 2009

malou

Igår kom brevet med posten... og da jeg ikke selv valgt hverken land eller køn, havde blot afkrydset det felt der hed at blive fadder til et barn som trængte mest. Så var jeg jo ganske spændt

Jeg er fra dags dato fadder til:

Alberto Benjamin Cid Cid fra Chile. Han er født D.22 Juli 2002 og på billedet er han den kønneste lille dreng med store brune øjne.

Jeg har faktisk tænkt mig at skrive et brev til ham, sådan for at præsentere mig selv osv...- men ville gerne lige høre fra andre der har et fadder barn... hvad skriver man og hvd skriver man slet ikke... må man sende en "lille" gave med i pakken... osv?? Jeg vil MEGET gerne høre om Jeres erfaringer.

Stort knus fra en glad nybagt fadder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

malou

Og sender man et billede eller 2 med i brevet af os herhjemme??

Anmeld

8. december 2009

Ox.

malou skriver:

Igår kom brevet med posten... og da jeg ikke selv valgt hverken land eller køn, havde blot afkrydset det felt der hed at blive fadder til et barn som trængte mest. Så var jeg jo ganske spændt

Jeg er fra dags dato fadder til:

Alberto Benjamin Cid Cid fra Chile. Han er født D.22 Juli 2002 og på billedet er han den kønneste lille dreng med store brune øjne.

Jeg har faktisk tænkt mig at skrive et brev til ham, sådan for at præsentere mig selv osv...- men ville gerne lige høre fra andre der har et fadder barn... hvad skriver man og hvd skriver man slet ikke... må man sende en "lille" gave med i pakken... osv?? Jeg vil MEGET gerne høre om Jeres erfaringer.

Stort knus fra en glad nybagt fadder

Jeg har et skønt lille fadderbarn jeg også skriver breve til, jeg fik at vide at det med gaver skulle holde sig til det absolutte minimum, da deres postbude osv i de lande ikke er til at stole på, så de får dem slet ikke i de fleste tilfælde.

Jeg får julekort hvert år af mit skønne fadderbarn fra Nicaragua

Anmeld

8. december 2009

Ox.

Og sender man et billede eller 2 med i brevet af os herhjemme??

Det gjorde jeg, også af dyr osv, det kunne han godt lide

Anmeld

8. december 2009

NaFe

Jeg skrev bare om min familie og hvad vi godt kunne li a lave.. syntes da os godt man kan sende billeder, så barnet kan se hvem i er. Og mener da a de på deres hjemme side har gaver man kan vælge a sende til sit barn...sådan noget som fodbold osv... Syntes altås det en skøn både af støtte på, fordi det er er lidt personligt...

Anmeld

8. december 2009

Ox.

De sagde til mig at pengegaver via girokort (som jeg fik en ordentlig stak med af) var en bedre idé en at sende deciderede gaver, men sendte da lidt (langtidsholdbar) slik rimelig ofte, da jeg tænkte det garanteret ikke var noget de fik meget af 

Han er forældreløs og er den ældste af hans søskende, så jeg tænkte han nok delte lidt med dem ..

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

Må vi se billeder af "jeres børn"

Anmeld

8. december 2009

malou

LouiseLarsen skriver:

Må vi se billeder af "jeres børn"

ja meget gerne men mangler lige et stik til min scanner.... kan da prøve at tage et billede af billedet...

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

malou skriver:

ja meget gerne men mangler lige et stik til min scanner.... kan da prøve at tage et billede af billedet...

Taaak... Vil rigtig gerne se den søde chokolade dreng..

Anmeld

8. december 2009

Becks

malou skriver:

Hej soede...

Sikker paa du godt maa vise billeder paa nettet? Maaske jeg har forstaaet det forkert, men der staar her man ikke maa

https://www.sos-borneby.dk

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.