Tid ved lægen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Tvilling

Hej Piger

Nu kan jeg simpelthen ikke holde hovedpinen ud mere. Har haft hovedpine siden søndag, er svimmel og i nat vågnede jeg med hjertebanken. Og da jeg stod op havde jeg det bare sådan rigtig øv. Så nu har jeg fået en tid ved lægen. Er lidt spændt. Hun snakkede blodtryk og graviditets sukkersyge. . Håber der er en mild årsag til jeg har det sådan her. Hvis I forstår.

K Tvilling 13+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

lulle1985

Held og lykke ved lægen...

for det ikke er noget alvorligt....

Knus Louise

Anmeld

8. december 2009

Tvilling

Hej Louise.

Takker . Det ved jeg såmænd ikke. Fik en skideballe uden lige. Har for lavt blodtryk og for dårligt blodsukker. Drikker ihvertfald 1 1/2 - 2 L om dagen mindst. Spiser minimum 3 måltider mad.  Men op på hesten må jeg og drikke MEGET mere som hun sagde ( tænker, flytter sgu ind på toilettet, kan næsten ikke rende og tisse mere end jeg gør i forvejen. ) Og må spise mere, selvom kvalmen ikke lige er til det. Men heller det end gå og være svimmel og have den voldsomme hovedpine. Men tænker lidt. Gad vide om man kan få for lavt blodtryk af at kede sig?? (Går jo sygemeldt)

(Ser frem til første jordmor besøg på tirsdag og få svar på et par praktiske spørgsmål)

K Tvilling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.