er det ikke meget normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Kruse90

Hejsa

er der ikke meget normalt at ens mens udebliver når man så inderligt ønsker en lille?

har en normal cyklus på 28-30 dage ca.
og er på 52. dagen idag.
har haft snakket med lægen. Men hun syntes vi lige skal se julen an. Og se om det ikke bare er min krop der driller.
Er det okay?
Eller skal jeg straks forlange at komme til gyn eller lign.?

/ Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes, når I har forsøgt at undfange så længe, at du skal tale med lægen om en henvisning til gyn.

Jeg synes de praktiserende læger er rigtigt dårlige til at hjælpe unge kvinder som forgæves forsøger at blive gravide, men hvis du selv er tryg ved at vente, så vent endelig søde!

"Du er ung..du har masser af tid" er vel det typiske svar

Anmeld

8. december 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Kruse1 skriver:

Hejsa

er der ikke meget normalt at ens mens udebliver når man så inderligt ønsker en lille?

har en normal cyklus på 28-30 dage ca.
og er på 52. dagen idag.
har haft snakket med lægen. Men hun syntes vi lige skal se julen an. Og se om det ikke bare er min krop der driller.
Er det okay?
Eller skal jeg straks forlange at komme til gyn eller lign.?

/ Carina

Hvor lang tid, har du haft problemer med lange cyklusser?

Jeg skulle vente min. et halvt år med lange cyklusser inden der blev gjort noget videre, fordi det er meget alm. at det kan ske.

Anmeld

8. december 2009

Kruse90

jeg har kun prøvet det to gange, på 7 måneder.
Nej det sagde hun nemlig også

så alt er jo som det skal være

Anmeld

8. december 2009

Mama3

jeg skrev til dig på et tidspunkt fordi at jeg var i samme situation som dig (jeg har så bare fået min mens) men altså jeg fik af vide da jeg var gået 10 dage over tid og stadig ikke hvade fået positiv tests at jeg selv skulle prøve at teste igen og hvis den var negativ igen skulle jeg få taget en blodprøve.

så jeg synes du skal banke i bordet så der kommer til at ske noget, for man bliver skør i hovedet af at gå og ike vide hva der sker  håber det bedste for dig

Anmeld

8. december 2009

Kruse90

filuccasmor skriver:

jeg skrev til dig på et tidspunkt fordi at jeg var i samme situation som dig (jeg har så bare fået min mens) men altså jeg fik af vide da jeg var gået 10 dage over tid og stadig ikke hvade fået positiv tests at jeg selv skulle prøve at teste igen og hvis den var negativ igen skulle jeg få taget en blodprøve.

så jeg synes du skal banke i bordet så der kommer til at ske noget, for man bliver skør i hovedet af at gå og ike vide hva der sker  håber det bedste for dig

årrh øv altså.
hvor langtid gik du over.?
Ja men jeg giver det nu lige til efter nytår.
Den skal som nok komme inden Det er bare spørgsmålet om hvornår.
Min krop driller mig

Anmeld

8. december 2009

Prinsessens'Mor<3

Caroline86 skriver:

Jeg synes, når I har forsøgt at undfange så længe, at du skal tale med lægen om en henvisning til gyn.

Jeg synes de praktiserende læger er rigtigt dårlige til at hjælpe unge kvinder som forgæves forsøger at blive gravide, men hvis du selv er tryg ved at vente, så vent endelig søde!

"Du er ung..du har masser af tid" er vel det typiske svar

HA den har jeg også hørt hos min læge og 'du har bare ikke nok og lave'

Anmeld

8. december 2009

Mama3

Kruse1 skriver:

årrh øv altså.
hvor langtid gik du over.?
Ja men jeg giver det nu lige til efter nytår.
Den skal som nok komme inden Det er bare spørgsmålet om hvornår.
Min krop driller mig

jeg gik næsten 3 uger over tid men jeg vidste godt at jeg ikke var gravid havde ikke nogen symtomer overhovedet, så det var okay det kom. ja det er måske klogt nok lige at vente og se tiden an

Anmeld

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MaleneS skriver:

HA den har jeg også hørt hos min læge og 'du har bare ikke nok og lave'

det er så langt ude!

Kan forstå hvis man som 15-årig er ved at panikke over ikke at have fået børn endnu , men synes da vi skal udnytte og hjælpe til når unge kvinder - i deres bedste fødealder - gerne vil have børn!

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

Jeg synes du skal kræve en henvisning til en gynækolog! Om ikke andet så for din sindsros skyld! Det er da ikke sjovt at skulle gå og bekymre sig over julen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.