Vidste i godt det om Britney....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. december 2009

mariamiss6

Jeps sad lige og rodede rundt på you tube, og faldt over denne video af en meget ung Britney Spears..... Kunne i forestille jer at høre hende synge den slags musik idag??? Og så skulle der vidst heller ikke længere herske tvivl om at hun rent faktisk KAN synge, eller i vert fald kunne engang....
OBS Hun begynder først at synge, så det kan høres, ca. mdt i videoen, så lad den lige buffe, og start så ca. midt i

http://www.youtube.com/watch?v=DfkuYqSBess&fea ture=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

wow, talent har hun i hvert fald..syntes et lyder rigtig godt.  det er tydeligt at høre det er hende. så ved vi hun kan synge uden de gør alt mulig ved hendes stemme.

Anmeld

7. december 2009

Mumto3

Ej, altså nu sidder jeg her og glor på videoer af Britney istedet for at forberede et vildt vigtigt møde jeg har i morgen. hmmm.... det hedder vist overspringshandling. Når men det var sjovt nok at se!

Anmeld

7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er jo min kæreste til venstre hånd Så sæføli er hun jo talentfuld!!!

Men læste lige at hun skulle giftes for 3. gang. Hader når hun er mig utro... hihi...

Anmeld

7. december 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Det er jo min kæreste til venstre hånd Så sæføli er hun jo talentfuld!!!

Men læste lige at hun skulle giftes for 3. gang. Hader når hun er mig utro... hihi...

Giftes???? med hvem???

Og tænk sig at hun glemte at indvie dig

Anmeld

7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Giftes???? med hvem???

Og tænk sig at hun glemte at indvie dig

Det er totalt for galt. Plejer ellers at have rigtig gode aftaler med mine kærester jo!!! mmm...

Men jeg har jo heller ikke holdt hende i bur jo og det er jo lidt i et lang distanceforhold vi har hende og jeg hehe :

Anmeld

7. december 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Det er totalt for galt. Plejer ellers at have rigtig gode aftaler med mine kærester jo!!! mmm...

Men jeg har jo heller ikke holdt hende i bur jo og det er jo lidt i et lang distanceforhold vi har hende og jeg hehe :

Ja det kan man da godt kalde det hehe...

Anmeld

8. december 2009

Mira0911

Får kuldegysninger af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.