Scanningsbilleder som lovet (undskyld forsinkelsen)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.406 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Ansemusen

Jeg har haft så travlt på det sidste og været syg de sidste dage, så har ikke lige fået taget mig sammen, men nu skal han altså vises frem  Min lille drengebasse

Det første var det bedste der blev taget i 3D, da det er svært at få gode 3D billeder allerede i uge 17! Synes han ser nuttet ud med sin lille opstoppernæse

På billede nr. to ligger han på maven og man kan tydeligt se rygraden hele vejen fra nakken og ned.

Det sidste er ret utydeligt, men han har vendt ryggen til og holder en hånd til det ene knæ.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

dorthemus

Hvor fine de er...især det første...nårh altså!

Anmeld

7. december 2009

Ansemusen

Ja jeg synes også! Min ene veninde, synes de er uhyggelige og blev næsten bange for videoen, hehe! Men synes nu det er ret fantastisk hvad man alligevel kan se så tidligt! Der er jo bare ikke så meget sul på kroppen endnu og ikke nok fostervand til at man kan skille ham helt ordentligt fra mig på billederne.

Her ligner han Dobby fra Harry Potter med kæmpe næse og store ører *griner*:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

Sjovt...han ligner sin moar, synes jeg

Anmeld

7. december 2009

Ansemusen

dorthemus skriver:

Sjovt...han ligner sin moar, synes jeg

Haha, den er god med dig Dorthe  Og hvis du mener det, så forhåbentlig ikke på Dobby billedet

Anmeld

7. december 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Haha, den er god med dig Dorthe  Og hvis du mener det, så forhåbentlig ikke på Dobby billedet

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Super billeder, man kan sagtens se hvad han laver på det sidste. Altså det med armen og knæet  Jeg glæder mig vildt til det er mig på torsdag.

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

marikka skriver:

Super billeder, man kan sagtens se hvad han laver på det sidste. Altså det med armen og knæet  Jeg glæder mig vildt til det er mig på torsdag.

Held og lykke på torsdag! Håber I får nogle gode billeder og får kønnet at vide  Meld lige tilbage, ikk!

Anmeld

8. december 2009

Mira0911

Det er jo nogen skønne billeder...

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

MoarJ skriver:

Det er jo nogen skønne billeder...

Tak  Selvom mange synes han ligner lidt en alien, haha! Kan godt se det, men det ER jo mit barn, så jeg synes jo han ser dejlig ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.