Nå... Mon ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Sabina & Simone

Det er ved at være på tide at jeg får sendt lidt nyt fra Frederikshavn... Det er efterhånden ved at være længe siden...

Ja det er nu ikke fordi der sker det vilde...  Steffan har stadig ikke fået noget job... Ikke fordi han -efter min mening- gør en hel masse for at finde noget, men det må han jo om... Jeg er tilgengæld efter 14 mdr startet på mit job igen... Skulle møde lørdag morgen kl 6... PUUUHHHHHAAAA... Var så træt... Simone er jo så smart indstillet at hun har arvet sin mors sovehjerte, så vi står tidligst op 7.30... Og I ved hvordan det er når man skal møde den første dag... Man sover af hel.... til fordi man er bange for at sove over... Og ikke nok med det, så havde Simone en mega træls nat, så hun hylede op mindst 20 gange... ARGH... Men jeg kom da afsted med dybe render under øjnene og total morgen frits... Efter 7 timer hvor vi bare lå vandret, fordi en eller anden havde været genial nok til kun at sætte to på vagt, hvor vi burde være 5... Kunne jeg så total smadret gå hjem... Og hvad kommer man så hjem til... Et hjem der sejler for at sige det mildt... Madrester, tøj, stofbleer.. Ja jeg kunne blive ved, flød over hele hytten... Simone havde så ikke lavet andet end at vræle siden hun stod op... Det ændrede sig så drastisk da hun så sin mor... Men kunne desværre ikke tage hele æren for piveriet... Ungen havde så 39 i feber... Skældte Steffan ud over at han ikke havde reageret... Men det duede jo ikke rigtigt, for hun bliver tit mega varm når hun er sur... Jeg forsvor nogensinde at tage fra hende igen, men måtte bide det i mig og tage afsted igen søndag til middag efter at jeg havde forsikret mig at der ikke var nogen feber... Resultatet var det samme som om lørdagen... Skrig og skrål... Men heldigvis ingen feber... Hun kan bare ikke lige lide sin far...  Men hun har også altid været meget mor glad...

Nu har jeg så fri indtil lørdag hvor jeg tager samme tur som denne weekend... Så der skal bare hygges i ugen...

Ellers har jeg bare gået og nusset lidt herhjemme... Fået bagt småkager i vildskab... 7 forskellige slags... Har fået lavet 15 liter hønsekødssuppe og fyld til tarteletter... MUMS... Så nu mangler jeg bare at få bearbejdet de 2,5 kilo marcipan, 1 kilo nougat og en masse chokolade der ligger i skuffen... Men mon ikke jeg kan nå det på torsdag... Nå ja... Så skal jeg vist snart til at købe julegaver...

Igår var vi til juletræsfest i Simones kommende dagpleje... Vi har fundet alletiders private dagpleje, hvor vi har været på besøg nogle gange... Og Simone har fået sine første bøllebank af en af drengene derover... Hun sad og legede, så klaskede han lige en flad oveni hovedet på hende... Hvad gør pigebarnet..???? Kigger op på knægten, smiler og leger videre... Hold da op han blev fornærmet... HAHA... DET ER MORS STORE PIGE... Hun har alt for meget fart på... Der sker så meget... Hun er begyndt at kravle op af trappen, så den skal spærres... Og så rykker hun sq mine blomster op... Skøre unge.. hehe.. Hvorfor bliver de så hurtigt store... PIV

Her var lige en masse ingenting ævl herfra... Håber ikke jeg har kedet nogen helt ihjel...

Juleknus Herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Milka

du har lige givet mig et indre billede af steffan der passer simone på egen hånd ... totalkaos 

Anmeld

8. december 2009

Sabina & Simone

Milka skriver:

du har lige givet mig et indre billede af steffan der passer simone på egen hånd ... totalkaos 

Hehe... Det er også mere eller mindre rigtigt...

Men så kan det også være at han har kunnet se at det ikke altid er lige nemt at være hjemmegående alene... For det er ikke altid det lige passer ind i ungens kram at der skal vaskes tøj og ryddes op... Hehe

Anmeld

8. december 2009

Vingummien

hehe det lyder ligesom herhjemme når Frank er alene med Emil, det er også tuderi, legetøjet bliver smidt overalt og Emil er tit kun i ført en ble da han har blevet nødtil at tage tøjet af ham da han har haft mad over det hele nogle morsyge unger vi har os

Men det skal nok komme, når hun bliver vantil at du skal afsted og de finder deres rytme sammen så stopper det igen, de skal jo bare lige finde hinanden Men hvor meget gråhår har han så fået i weekenden?

Minder mig faktisk om, nu du nævner alt det marcipan at jeg nok hellere må få smækket noget sammen af det sidste jeg har til  at ligge og få afleveret nogle godter til min bedstemor, er bare så hyggeligt at stå og lave sådan noget, vi er heldigvis færdige med gaverne

Lyder dejligt med den dagplejer, og at i kan komme på besøg nogle gange inden hun skal starte, hvornår skal hun egentlig det?
Det er altid godt at få bøllebank engang imellem   så længe hun reagere på den måde hehe

Anmeld

8. december 2009

Sabina & Simone

suanne85 skriver:

hehe det lyder ligesom herhjemme når Frank er alene med Emil, det er også tuderi, legetøjet bliver smidt overalt og Emil er tit kun i ført en ble da han har blevet nødtil at tage tøjet af ham da han har haft mad over det hele nogle morsyge unger vi har os

Men det skal nok komme, når hun bliver vantil at du skal afsted og de finder deres rytme sammen så stopper det igen, de skal jo bare lige finde hinanden Men hvor meget gråhår har han så fået i weekenden?

Minder mig faktisk om, nu du nævner alt det marcipan at jeg nok hellere må få smækket noget sammen af det sidste jeg har til  at ligge og få afleveret nogle godter til min bedstemor, er bare så hyggeligt at stå og lave sådan noget, vi er heldigvis færdige med gaverne

Lyder dejligt med den dagplejer, og at i kan komme på besøg nogle gange inden hun skal starte, hvornår skal hun egentlig det?
Det er altid godt at få bøllebank engang imellem   så længe hun reagere på den måde hehe

Ja de kan godt nok være meget mor syge... For det meste, så er det kun mig der kan bruges herhjemme... Undtagen når de slåser på gulvet, så er det sjovere med Steffan for han er mere vild end jeg er... Hehe...

Simone skal starte den 4 januar... Og jeg glæder mig faktisk på hendes vegne... For hun ER VIRKELIG KLAR til at skal afsted... Vi har svært ved at blive ved med at motivere hende, så det bliver godt med andre børn, selvom hun bliver ene pige i en flok på 4... Så hun kommer nok til at ligne mig... Jeg gad ikke lege med dukker da jeg var lille...   Men også det at de gange vi har været derovre, så har hun ikke ænset os overhovedet, men bare kigget på og lege med de andre børn... På trods af bøllebank...

Jeg ved ikke lige hvor mange grå hår han har fået, men der skulle nok være kommet nogle stykker... Kan egentlig være det er derfor han altid skal klippes helt korthåret... Så kan man jo ikke skelne de grå fra de andre... Hehe

Uhh, ville ønske det var mig der var færdig med gaverne... Men har lang vej endnu og det er skide svært at købe når folk ikke ønsker sig noget... Så de får bare kalendere med billeder af Simone og hendes fætter allesammen... Hehe

Anmeld

8. december 2009

Vingummien

Sabina84 skriver:

Ja de kan godt nok være meget mor syge... For det meste, så er det kun mig der kan bruges herhjemme... Undtagen når de slåser på gulvet, så er det sjovere med Steffan for han er mere vild end jeg er... Hehe...

Simone skal starte den 4 januar... Og jeg glæder mig faktisk på hendes vegne... For hun ER VIRKELIG KLAR til at skal afsted... Vi har svært ved at blive ved med at motivere hende, så det bliver godt med andre børn, selvom hun bliver ene pige i en flok på 4... Så hun kommer nok til at ligne mig... Jeg gad ikke lege med dukker da jeg var lille...   Men også det at de gange vi har været derovre, så har hun ikke ænset os overhovedet, men bare kigget på og lege med de andre børn... På trods af bøllebank...

Jeg ved ikke lige hvor mange grå hår han har fået, men der skulle nok være kommet nogle stykker... Kan egentlig være det er derfor han altid skal klippes helt korthåret... Så kan man jo ikke skelne de grå fra de andre... Hehe

Uhh, ville ønske det var mig der var færdig med gaverne... Men har lang vej endnu og det er skide svært at købe når folk ikke ønsker sig noget... Så de får bare kalendere med billeder af Simone og hendes fætter allesammen... Hehe

Hehe jeg gad heller ikke lege med dukker, fattede det virkelig ikke, havde veninder der kunne sidde selv og virkgelig leve sig ind i det, jeg fattede det bare ikke, så heller lege med biler eller være ude, det var skam sagen.

Så må du lige få ham til at lade være at klippe det kort næste gang så du lige kan få lov at tælle hans gråhår, hehe.

Dejligt at hun er så klar, det kan godt være svært at underholde dem til tider, der skal jo ske noget, Emil er også bare på 24-7, selv når han har været i vuggestue og kommer hjem er  han helt vild og skal bare lege, er faktisk det samme som hos jer, her er det mor der funger men når far mosler på gulvet så er det ham da han ligesom hos jer er mere vild.

Hehe er da nemt med gaverne så, det er bare at bestille samme sted så

Anmeld

8. december 2009

Vinker

Dejligt at høre en masse fra dig

Åååh ja men mænd kan bare IKKE multi tarske. Det er jo bevidst gang på gang......  ?

Håber lille pigen er holdt op med at være så ked af det - Det gør det jo ikke ligefrem nemmere for dig at være på arbejde hvis du ved hun er ked af det derhjemme

Hulk hulk, ja det går bare alt alt for stærkt med de små. Pludselig kan de bare så MEGET og man står der og fatter ikke rigtig hvor det kom fra.... Men det lyder helt sikkert til at hun er klar til at komme i dagpleje. Det skal nok blive rigtig godt for hende (håber dog ikke hun får flere "bank"...)

Julegaverne skal bare købes i sidste øjeblik - Det er traditionen tro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.