Det er ved at være på tide at jeg får sendt lidt nyt fra Frederikshavn... Det er efterhånden ved at være længe siden...
Ja det er nu ikke fordi der sker det vilde...
Steffan har stadig ikke fået noget job... Ikke fordi han -efter min mening- gør en hel masse for at finde noget, men det må han jo om... Jeg er tilgengæld efter 14 mdr startet på mit job igen... Skulle møde lørdag morgen kl 6... PUUUHHHHHAAAA... Var så træt... Simone er jo så smart indstillet at hun har arvet sin mors sovehjerte, så vi står tidligst op 7.30... Og I ved hvordan det er når man skal møde den første dag... Man sover af hel.... til fordi man er bange for at sove over... Og ikke nok med det, så havde Simone en mega træls nat, så hun hylede op mindst 20 gange... ARGH... Men jeg kom da afsted med dybe render under øjnene og total morgen frits... Efter 7 timer hvor vi bare lå vandret, fordi en eller anden havde været genial nok til kun at sætte to på vagt, hvor vi burde være 5... Kunne jeg så total smadret gå hjem... Og hvad kommer man så hjem til... Et hjem der sejler for at sige det mildt... Madrester, tøj, stofbleer.. Ja jeg kunne blive ved, flød over hele hytten... Simone havde så ikke lavet andet end at vræle siden hun stod op... Det ændrede sig så drastisk da hun så sin mor...
Men kunne desværre ikke tage hele æren for piveriet... Ungen havde så 39 i feber... Skældte Steffan ud over at han ikke havde reageret... Men det duede jo ikke rigtigt, for hun bliver tit mega varm når hun er sur... Jeg forsvor nogensinde at tage fra hende igen, men måtte bide det i mig og tage afsted igen søndag til middag efter at jeg havde forsikret mig at der ikke var nogen feber... Resultatet var det samme som om lørdagen... Skrig og skrål... Men heldigvis ingen feber... Hun kan bare ikke lige lide sin far...
Men hun har også altid været meget mor glad...
Nu har jeg så fri indtil lørdag hvor jeg tager samme tur som denne weekend... Så der skal bare hygges i ugen...
Ellers har jeg bare gået og nusset lidt herhjemme... Fået bagt småkager i vildskab... 7 forskellige slags... Har fået lavet 15 liter hønsekødssuppe og fyld til tarteletter... MUMS... Så nu mangler jeg bare at få bearbejdet de 2,5 kilo marcipan, 1 kilo nougat og en masse chokolade der ligger i skuffen... Men mon ikke jeg kan nå det på torsdag... Nå ja... Så skal jeg vist snart til at købe julegaver...
Igår var vi til juletræsfest i Simones kommende dagpleje... Vi har fundet alletiders private dagpleje, hvor vi har været på besøg nogle gange... Og Simone har fået sine første bøllebank af en af drengene derover... Hun sad og legede, så klaskede han lige en flad oveni hovedet på hende... Hvad gør pigebarnet..???? Kigger op på knægten, smiler og leger videre... Hold da op han blev fornærmet... HAHA... DET ER MORS STORE PIGE... Hun har alt for meget fart på... Der sker så meget... Hun er begyndt at kravle op af trappen, så den skal spærres... Og så rykker hun sq mine blomster op... Skøre unge.. hehe.. Hvorfor bliver de så hurtigt store... PIV
Her var lige en masse ingenting ævl herfra... Håber ikke jeg har kedet nogen helt ihjel...
Juleknus Herfra...
Anmeld