Så var vi lige til dans

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Vingummien

med Emil idag, havde kontaktet en danse skole da han jo elsker musik og danser også rigtig meget når han så høre musik, og vi fik lov til at komme og kigge på deres hold for de små her i dag og havde sagt han kun var 16mdr, så blev bare så glad for er godt nok svært at finde noget til dem når de har den alder.

Vi tog derover og kunne hurtig se at de andre var rimelig store, tror den yngste på det hold var knap 2 år, vi gik med ind og kiggede alligvel, men gik så efter 10min, er i vimmer de hørte højt musik, Emil var ved at flyve op i loftet hver gang hun satte en ny sang på. Så det tror jeg bare vi venter med til næste sommer når han er blevet 2 år, for det musik kunne han godt nok ikke have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

anna-jonas

Prøv ellers med noget baby rytmik...............der er de små selv med til at lave musikken. De laver rim og remser og forskellige sanglege.

Knus Mette

Anmeld

7. december 2009

Vingummien

Vil vi også have været, men her i Randers er der et hul mellem 1 og 2 år. rigtig øv

Anmeld

8. december 2009

Vinker

med Emil idag, havde kontaktet en danse skole da han jo elsker musik og danser også rigtig meget når han så høre musik, og vi fik lov til at komme og kigge på deres hold for de små her i dag og havde sagt han kun var 16mdr, så blev bare så glad for er godt nok svært at finde noget til dem når de har den alder.

Vi tog derover og kunne hurtig se at de andre var rimelig store, tror den yngste på det hold var knap 2 år, vi gik med ind og kiggede alligvel, men gik så efter 10min, er i vimmer de hørte højt musik, Emil var ved at flyve op i loftet hver gang hun satte en ny sang på. Så det tror jeg bare vi venter med til næste sommer når han er blevet 2 år, for det musik kunne han godt nok ikke have.

Han er da også bare en rigtig dansemus ham Emil  Og det er bare så sødt når de små går til dans. Har overvejet om Niklas Emil også skal gå til dans en gang.... Han eeeelsker også musik og at vi danser rundt med ham.

De fleste børn har nok en forkærlighed for musik og dans

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.