Julemanden gir også til voksne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Vingummien

for lå noget i min sok i dag en usb harddisk så nu har jeg noget at ligge alle mine billeder osv over på så jeg ved jeg har dem altid og så bliver de ikke bare lige væk hvis min computer går kold eller virus osv. Dejligt nok.

For en hver mors maridt er da miste alle billederne af ungen fra de var små og op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

for lå noget i min sok i dag en usb harddisk så nu har jeg noget at ligge alle mine billeder osv over på så jeg ved jeg har dem altid og så bliver de ikke bare lige væk hvis min computer går kold eller virus osv. Dejligt nok.

For en hver mors maridt er da miste alle billederne af ungen fra de var små og op

Nej hvor skønt...

Anmeld

7. december 2009

Vingummien

MoarJ skriver:

Nej hvor skønt...

Ja, så nu vil jeg snart sætte min com på overarbejde og få mine billeder overført

Anmeld

7. december 2009

Ina33

Det var da ikke dårligt

Ellers kan det anbefales at brænde dem ud på en cd, det gør jeg altid. Så kan de også vises frem fra DVD, hvilket bedsteforældrerne synes er vældig hyggeligt.

Louise

Anmeld

7. december 2009

Vingummien

Loppe skriver:

Det var da ikke dårligt

Ellers kan det anbefales at brænde dem ud på en cd, det gør jeg altid. Så kan de også vises frem fra DVD, hvilket bedsteforældrerne synes er vældig hyggeligt.

Louise

vuprti der fandt jeg så lige en ekstra julegave til Emils bedsteforældre, de skal da have en cd med billeder af ham. Kanont

Cder vil bare blive væk for mig og så ender det med jeg har en masse med alle de billeder jeg tager

Anmeld

7. december 2009

mariamiss6

Ja ja julemanden gav mig overskud på kontoen (kind of) så jeg har gået shopamok idag.... ´

Jeg har selvfølgelig købt en masse mad... Men ud over det ha rjeg også købt en masse spas og pjat....

Til mig (sker ellers aldrig)
1 spil
4-5 bluser
smykkesæt
bh
chokolaaaaaaade i stride strømme.
Og endda til næsten ingen penge.

Til mine egne unger har jeg købt noget der ligner 10 julegaver i alt... jeg kunne simpelthen ikke stoppe igen, og der var bare SÅ meget jeg SÅ gerne ville give den store, så jeg købte det sgu....

Plus en gave til hver af min søsters 3 fødte børn

Jeg har ellers sagt til folk at der kun blev råd til 1 julegave i år, nemlig 1 til min store søn. meeen så blev det heldigvis til lidt mere... De voksne må dog undvære... endnu i hvert fald...

Anmeld

7. december 2009

Vingummien

mariamiss6 skriver:

Ja ja julemanden gav mig overskud på kontoen (kind of) så jeg har gået shopamok idag.... ´

Jeg har selvfølgelig købt en masse mad... Men ud over det ha rjeg også købt en masse spas og pjat....

Til mig (sker ellers aldrig)
1 spil
4-5 bluser
smykkesæt
bh
chokolaaaaaaade i stride strømme.
Og endda til næsten ingen penge.

Til mine egne unger har jeg købt noget der ligner 10 julegaver i alt... jeg kunne simpelthen ikke stoppe igen, og der var bare SÅ meget jeg SÅ gerne ville give den store, så jeg købte det sgu....

Plus en gave til hver af min søsters 3 fødte børn

Jeg har ellers sagt til folk at der kun blev råd til 1 julegave i år, nemlig 1 til min store søn. meeen så blev det heldigvis til lidt mere... De voksne må dog undvære... endnu i hvert fald...

Er godt nok også længe siden jeg har fået købt ind til mig selv, så er snyd

Uh har også bare en masse jeg vil ønske vihavde råd til, til Emil, men han må nøjes med 2. Er så meget man kan købe til dem, og syntes alt det jeg vil have til ham er dyrt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.