August fik dræn i i torsdag. Jeg var herre nervøs inden vi tog afsted. Tror min puls var på sit højeste. Martin ville helst ikke med ind på selve stuen hvor August skulle have narkose og det passede mig også bedst at klare det selv. Så kunne jeg koncentrer mig 200 procent om August. Og han klarede det bare så flot. Han havde fået feber om natten, så jeg var SÅ bange for de ville aflyse, men den var faldet lidt om morgenen så de ville gerne - puhaaa. Men han stoppede på kur for mellemørebetændelse om tirsdagen og der er ikke engang gået 2 dage så er den gal igen. Så han er røget på kur igen
Men tænkte nu er vi igang med kuren, så falder feberen med det samme. Men der tog jeg fejl - øv bøv. Han har så opsamlet en feber virus, så den ene dag er han 10-4 og dagen efter har han høj feber. Troede lige han skulle i vuggestue idag, så jeg kunne komme til bunds i alt det der har bare har fået lov og ligge mens han har været syg, men han var en kogt krebs her til morgen. så vi har hygget hele dagen. Selvom sygdom hænger mig langt langt ud halsen, så er jeg alligevel lettet over at det med at få dræn gik som det skulle. Og lægen sagde det var meget slemt med betændelse, så det var godt vi fik det gjort, og nu skal vi bare ordentlig ovenpå
Knus fra mig
Anmeld