Julegave til en 7 (snart 8) årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Skouboe

Jeg har en niece på 7 - snart 8 og jeg aner ikke hvad vi skal købe til hende i julegave. Er der noget der har nogle gode ideer. Hun er en rigtig lille prinsesse... men bortset fra det kender jeg hende ikke særligt godt og jeg har ingen ide om hvad i alverden man ønsker sig som 7/8 årig. Nogen der kan hjælpe? 

Det haster lidt, da hun er dele barn og aldrig holder juleaften ved sin far, og vi derfor skal fejre jul for hende på lørdag, 12 dec.

Jeg har spurgt hendes far, og hans svar var at det vidste han ikke lige, og han ville vende tilbage....  og jeg har så ikke hørt noget endnu, og jeg vil gerne have tingene på plads snart - jeg kan ikke udstå at stå med sådan noget i sidste øjeblik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Ina33

Jeg har selv en datter, som fylder 9 år til februar, så jeg burde måske vide det.

Min datter har som sådan aldrig brugt legetøj. Hun er rigtig glad for build-a-bear (du kan købe gavekort) og tidligere var hun meget glad for baby born.

Jeg ved at mange piger i din nieces alder, er vilde med little pet shop (tror jeg det hedder).

Ellers vil jeg forslå tøj. Hello Kitty tøj er jo et stort hit lige for tiden. Hårpynt er også et stort hit her.

Louise

Anmeld

7. december 2009

Klitgaard

Min Emilie på snart syv elsker alt med Hannah montana .Du kunne også købe noget hvor hun være kreativ Fætter Br har sådan nogle sæt hvor man kan lave  og pynte æsker ,dekorere dagbog eller lave smykkeskrin

Anmeld

7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Littlest Petshop og Playmobil er stadig et meget stort hit hos min datter, der fyldte 8 i oktober. Men hun hader også prinsesse-ting 

Anmeld

7. december 2009

Skouboe

Tak for buddene - er der andre der har et indspark?

Anmeld

8. december 2009

Skouboe

8. december 2009

karina1980

min datter er godt nok ikke så gammel endnu, men ved fra min søns klasse, at det er hannah montana, little petshop, hello kitty, belville lego, og så de nye babier, som jeg ikke kan huske hvad hedder

Anmeld

8. december 2009

BOBS

hello kitty ting

har lige set det "yndigste" smykkeskrin i kvikley med barbie på, som spiller musik når man åbner det.

sådan et dukkehoved man kan sminke osv...(kunne engang fåes i BR)

build-a-bear som andre har skrevet

klæde ud tøj (prinsessekjoler, højhælede sko i plast) BR - toys´r´us

diddl ting

det var da lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.