Helt sårbelagt i ble området :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. december 2009

4xGreve

Min datter på nu snart 19 måneder døjer en hel del med at hun er rød og har en masse sår i ble områedet, når vi skifter hende eller tørre hende ryster hun helt vildt og skriger self. af ren smerte...

Vi syntes selv at vi få det ret pænt og dæmpet ret meget i løbet af weekenden og om aften men så kommer hun i DP og der er ikke "noget" (der er self. det der er men det er jo dæmpet) i DP men efter 1 time hjemme så kommer det og til næste morgen så er det dæmpet lidt igen...

Nogen gange får vi det helt væk men dte kommer tit hurtigt igen og vi syntes at ha bemærket at det kun er i hverdagene og at det blusseer meget op kort tid efter vi er kommet hjem men får det blusset ned i løbet af aften og eller weekenden...

det blev lidt roedet men håber i kan læse jer ud af det vi skriver og håber i vil hjælpe os med jeres erfaringer osv. og det skal lige sige at vi syntes at vi har verdens bedste DPér men vi må nå til bunds i det her for det er ikke holdbart for os og slet slet slet ikke for vores stakkels lille datter så håber i vil hjælpe...!!!

Stina og Frank med den stakkels lille Daniella pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Vial

Du har vel talt med din DP om det?

Anmeld

7. december 2009

bette

måske er det bleerne hun ikke kan tåle mere.. hvad mærke bruger du?

og har du fået det undersøgt ved lægen? det kunne jo være svamp i svær grad..

Anmeld

7. december 2009

4xGreve

bette skriver:

måske er det bleerne hun ikke kan tåle mere.. hvad mærke bruger du?

og har du fået det undersøgt ved lægen? det kunne jo være svamp i svær grad..

Vi bruger libero og det er det eneste mærke vi bruger både herhjemme og i DP men tænker bare at det vil da være underligt at det er dem for vi kan jo godt dæmpe det herhjemme efter dte er brudt ud på ny (hvilket det gør hverdag i hverdagene lige for tiden) og i nogen perioeder er det helt væk

Anmeld

7. december 2009

4xGreve

KaMa skriver:

Du har vel talt med din DP om det?

ja det har jeg og hun søger også for at luft tørre hende engang imellem inden hun får ble på men hun siger at det jo kan være fordi Daniella´s aff. er meget stærk men hvorfor kan vi så få det dæmpet i weekenderne osv.?

Anmeld

7. december 2009

bette

WiitrioeN skriver:

Vi bruger libero og det er det eneste mærke vi bruger både herhjemme og i DP men tænker bare at det vil da være underligt at det er dem for vi kan jo godt dæmpe det herhjemme efter dte er brudt ud på ny (hvilket det gør hverdag i hverdagene lige for tiden) og i nogen perioeder er det helt væk

okay jeg ved bare at mikkel brugte libero i starten men kunne så lige pludselig ikke tåle dem mere.. og nu kan han kun bruge dem fra lidl.

har du været ved lægen.. mht mit forslag svamp?

hvordan ser det ud når det bryder ud?

Anmeld

7. december 2009

frk andreasen

prøv at skifte ble mærke et stykke tid og se om det hjælper. min gud datter var også knald rød og havde sår, hendes mor brugte billige bleer fra fakta. hun skiftede til libero og bom det forsvandt.. ved ikke om det måske er det??

kram

Anmeld

7. december 2009

Henri84

Jeg tænker lidt på om hun siser noget andet i dp end derhjemme? Sys også vi bøvler meget med E's numse for tiden, og har måske en lille mistanke om det kan være clementiner, tror vi vi prøve at holde en lille pause med dem og se om det hjælper

Anmeld

7. december 2009

4xGreve

bette skriver:

okay jeg ved bare at mikkel brugte libero i starten men kunne så lige pludselig ikke tåle dem mere.. og nu kan han kun bruge dem fra lidl.

har du været ved lægen.. mht mit forslag svamp?

hvordan ser det ud når det bryder ud?

nej vil rine til læge imorgen jamen det starter med at hendes numse er helt blodrød også er det lige pludselig en masse sår nogen af dem bløder lidt

Anmeld

7. december 2009

4xGreve

Henri84 skriver:

Jeg tænker lidt på om hun siser noget andet i dp end derhjemme? Sys også vi bøvler meget med E's numse for tiden, og har måske en lille mistanke om det kan være clementiner, tror vi vi prøve at holde en lille pause med dem og se om det hjælper

vores tanke ligger også i om det kan være noget mad hun ikke kan tåle for igen det vil være underligt at det var bleerne når vi nu kan få det dæmpet i weekenderne og i hverdagen til om morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.