Julegave til manden????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. december 2009

stine_olesen

Ja så er vi jo kommet til jul igen og så skal der jo købes gaver, ungernes let nok men hvad køber man til manden, min kæreste er 32 og landmand og ikke den der går i alm tøj til hverdag, og har stort set opdateret hans klædeskab da det jo ikke rigtig når og blive slidt men hvad køber man så nogen forslag??? Alt kan bruges

Mange jule hilsner til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

katti24

Mig og kæresten har købt et tv sammen, så det er vores jule gave til hinanden, men derudover har jeg købt en fjernstyret mini hellikopter til ham hehe  Han elsker gadgets og er faktisk et stort legebarn, så håber han bliver glad for den.

Ellers kan man jo altid købe parfurme eller deo

Anmeld

7. december 2009

TbCp

stine_olesen skriver:

Ja så er vi jo kommet til jul igen og så skal der jo købes gaver, ungernes let nok men hvad køber man til manden, min kæreste er 32 og landmand og ikke den der går i alm tøj til hverdag, og har stort set opdateret hans klædeskab da det jo ikke rigtig når og blive slidt men hvad køber man så nogen forslag??? Alt kan bruges

Åh det er altid svært med de mænd

Har han ingen ønsker selv?

Jeg har indtil videre fået købt én ting til min mand, en bog, noget om 2. verdenskrig som er hans store interesse.

Har han ikke nogle specielle interesser?
En ekstra god whiskey hvis han drikker den slags.

Nej det er svært Er der ikke et eller andet han går op i?

Jeg gav på et tidspunkt min mand et abbonement på et bilblad det vakte stor glæde!

Anmeld

7. december 2009

luckas-mor

hej,, kan desv ikk hjælpe ret meget har selv samme problem, min mand er traktor mekaniker og ellers en bonde''røv'' der heller ikk går i alm. tøj til hverdags, sys det er mega svært a gi ham noget så føler med dig!!

jeg håber du finder ud a noget, og hvis du finder en go ting, så skriv det endelig hehe måske ku jeg ''låne'' ide'en også..

jule-natascha

Anmeld

7. december 2009

Anja.t

Hvad har en landmand brug for ??

Måske en ny kasket eller nye gode gummistøvler ? Eller en ny god duft DU synes om Eller en tur til biografen eller en hjemmelavet 10 turs kort til forskellige ydelser

Det er hvad jeg kunne finde på.

Glædelig jul

Anmeld

7. december 2009

Kløver

stine_olesen skriver:

Jeg er ved at finde ud af noget med at få taget nogle pæne fotos af mig selv og give min kæreste i julegave, måske en ide ;-)

Anmeld

7. december 2009

Mig med maven

Min mand får en computertaske i mæket TIGER of Sweden. Og så får han et gavekort på en tur i en ferrari eller en lamborghini efter eget valg!

Det er fundet på SMARTBOKS.dk på nettet. Der er også mulighed for at købe gavekort til romantiske oplevelser, eller andre oplevelser som han kan få alene eller sammen med drengene!

Håber det kan hjælpe!

Anmeld

7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har booket 3 overnatninger i Berlin til os i Februar Det er en god ting til min mand. Han vil helt vildt gerne til Berlin Og det vil jeg også, så det passer perfekt.

Det kunne måske være en idé, med en tur for dig og din mand?

Anmeld

8. december 2009

stine_olesen

TbCp skriver:

Åh det er altid svært med de mænd

Har han ingen ønsker selv?

Jeg har indtil videre fået købt én ting til min mand, en bog, noget om 2. verdenskrig som er hans store interesse.

Har han ikke nogle specielle interesser?
En ekstra god whiskey hvis han drikker den slags.

Nej det er svært Er der ikke et eller andet han går op i?

Jeg gav på et tidspunkt min mand et abbonement på et bilblad det vakte stor glæde!

Ikke rigtig, desværre han er typen mangler jeg det så køber jeg det interesser er traktore og rendegraver og sådan noget hmm og hvad kan man lige købe til det grin.

Men nogen rigtig gode forslag er sikker på der er et jeg kan bruge tusind tak tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.