Julemandens adresse og telefon nummer her er det .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.757 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. december 2009

lillemunk

Så har vi lige skrevet brev til julemanden
Her er hans adresse
Julemandes postkontor
Rensdyrvej 1 postboks 2412
1566 København
Post Danmark lover at alle får svar.
Min datter på 6 var lidt usikker på om han nu fandtes .... så jeg gogglede lige hans nummer ....... 70241207
Skal lige love for hun købte den... en super telefon svare snakkede med hende og hun svarede med åben mund og polypper
Nu er hun 100 % sikker på han findes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

DK

Ejj vi skal da have sendt et brev dertil!!

Jeg skrev selv til julemanden, Grønland, da jeg var barn, og fik en stor flot kuvert fra julemanden tilbage. Men nu har Julemanden på Grønland jo desværre "lukket", han gik vist konkurs Men dejligt at der er kommet et nyt alternativ!

Anmeld

7. december 2009

DK

Kirstine på næsten 6 år har lige ringet til nummeret! Det er jo helt GENIALT!! Hun havde en lang samtale med julemanden, og opdagede ikke det var en tlf.svarer, og fortalte glædesstårlende bagefter at han vidste hvad hun hed!!!

RING straks dertil!!

Anmeld

7. december 2009

TbCp

Ajjj hvor er det kanon

Min datter er kun 2 så hun ved ikke rigtig hvad det er, så tror vi dropper det i år

Anmeld

7. december 2009

Mira0911

Hmm... Ved nu heller ikke om jeg skal sende noget til Julemanden... For Julies skyld... Hun er 10 mdr...

Anmeld

7. december 2009

pussekat

lillemunk skriver:

Så har vi lige skrevet brev til julemanden
Her er hans adresse
Julemandes postkontor
Rensdyrvej 1 postboks 2412
1566 København
Post Danmark lover at alle får svar.
Min datter på 6 var lidt usikker på om han nu fandtes .... så jeg gogglede lige hans nummer ....... 70241207
Skal lige love for hun købte den... en super telefon svare snakkede med hende og hun svarede med åben mund og polypper
Nu er hun 100 % sikker på han findes

hejsa

nu her jeg skriv til julemand i 5 år nu at han skal kom med en baby til mig/min mand og han er ikke kom i nu  så håbet han her høre at blodprøve skal være  POSITIV her den 15 eller kom han over mor knæ her

Anmeld

7. december 2009

Mormilla

Ej hvor fedt tror lige at vi skal ha ringet til ham

Anmeld

7. december 2009

Lærke90

uh ja den tlfsvare er ret fed.. kan huske jeg ringede til sådan en da jeg var mindre. Var godt nok for stor til at tro på julemanden, men det var mine mindre søskende ikke

Anmeld

7. december 2009

lillemunk

DK skriver:

Kirstine på næsten 6 år har lige ringet til nummeret! Det er jo helt GENIALT!! Hun havde en lang samtale med julemanden, og opdagede ikke det var en tlf.svarer, og fortalte glædesstårlende bagefter at han vidste hvad hun hed!!!

RING straks dertil!!

Ja jeg syntes det var kanon.... men min datter på 9 var godt klar over det ikke var rigtigt ..... Mor er det ikke bare en radio der snakker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.