7 kg for meget til ALKA forsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Tvilling

Hej Piger

Vil så bare lige sige hvis I overvejer at skifte forsikrings selvskab, skal I være obs på om I vejer for meget.,.... Jeg vejer 7 kg for meget og min mand 18 kg for meget i forhold til at de vil ulykke forsikre os??. Vi ville skifte ALT og kan sparer 5500 kr om året. Og de penge kan man jo godt bruge nu man skal være forældre for første gang. Jeg er fuld stændig i CHOK, lettere fornærmet. Men de siger det er politik over hele forsikrings området, da for tunge mennesker har tendens til følge sygedomme. Men 7 kg og 18 kg. Jeg kunne forstå hvis vi snakkede 30-40 kg? Men varigt vægt tab på over 1 år. Så vil de have os.

Undskyld mit brok!!!

Tvilling 13+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

vatten

Har de seriøst spurgt jer om, hvad i vejer

Det har jeg godt nok ikke været ude for- men har så også kun oprettet ulykkesforsikring en gang.

Anmeld

7. december 2009

Tvilling

JA man skal udfylde heldbreds oplysninger for at få tegnet en ulykkesforsikring og i følge deres skema vejer vi så det for meget. De tager ikke forbehold for min mand er en meget stor og muskuløs mand og jeg er en høj kraftig bygget pige med en tung muskel masse i forhold til trænings centeret.

Anmeld

7. december 2009

vatten

Mystisk.. Da jeg skulle have en ulykkesforsikring, ringede jeg bare til mit selskab og så var det ordnet på 3min.

Men hvis de har regler omkring vægt, kan jeg nu godt forstå, at de sætter nogle tal på og ikke vurderer hvert tilfælde, for så skulle de jo bruge meget tid på at tale med læger og sådan. Men totalt surt er det

Anmeld

7. december 2009

mek-83

Hej Tvilling.

Jeg kan kun give dig ret, det er virkelig helt grotesk

Jeg søgte også om det hos Alka, og da jeg fik papirene tilbage var jeg total paf, a hvad for noget... jeg vejede på det tidspunkt nok nogen lunde det sammen "for meget" som dig, tænkte os bare at det kunne jeg da slet ikke leve med.

Jeg er derfor også i gang med at undersøge andre priser.

Knus her fra

Anmeld

7. december 2009

wamse

Wauw hold da op, det er da godt jeg ikke skulle have lavet en sådan forsikring hos dem, jeg ville jo aldrig kunne tegne den ved dem

Prøv GF, de plejer at være billige og jeg havde ikke problemer med at tegne den hos dem.

Anmeld

7. december 2009

karina1980

jeg kunne så aldrig drømme om at tegne noget som helst i ALKA, men jeg har så også kun oplevet dårlige ting med dem, første måtte jeg ikke køre min egen bil fordi jeg var under 25, men de ville gerne forsikre den derefter blev min bil skadet af en af deres kunder(jeg har ikke alka) og jeg måtte venter 6 mdr på at få udbetalt erstatning, fordi de skulle tjekke skaden 3 gange, ja bilen var jo total skadet.

sidst jeg snakkede med dem, ville de sælge mig en bilforskring på 8500 for min bil, det synes de var en god pris, jo tak jeg giver selv 3700 også i ren ansvar,

men ALKA er nogle mærkelig nogle og dyre, jeg holder mig til GF, de er billigere og de går ikke op i hvad jeg vejer og spiser

Anmeld

7. december 2009

Mira0911

Har aldrig nogensinde hørt om det der før...

Anmeld

7. december 2009

Tvilling

Venter pt på at blive ringet op, for at få en udybet forklaring. Da jeg har en tung muskel masse, og min mand er MEGET muskeløs.

Men 5500 er altså meget at sparer. Men ligesom rygerne er et jaget folk, er for tunge mennesker det jo efterhånden også...

Anmeld

7. december 2009

Ox.

Jeg er heltidsulykkesforsikret og har ellers Alka .. og jeg vejer også for meget, men de såurgte ikke til det ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.