Hvad gør jeg.... Har prøvet alt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Mira0911

Julie vil slet ikke tage imod væske...

Når hun får koppen hen, og jeg vil give hende noget, skubber hun den væk, så jeg får det ud over mig...

Jeg har prøvet at give hende det i et glas så hun kunne se hvad der var i... Prøvede med saftevand... Hun skubber det bare væk..

Har prøvet det samme, med at gøre det i en flaske... Hun skubber det bare væk...

Hun vil kun have det af en ske...

Hun får en flaske kl. 3 om natten og en igen kl. 6... Og det er jo slet ikke nok væske...

Jeg tuder snart mig selv ihjel... Jeg synes godt nok det er hårdt når hun ikke vil have nogen form for væske, end sit MME...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

TbCp

MoarJ skriver:

Når hun får koppen hen, og jeg vil give hende noget, skubber hun den væk, så jeg får det ud over mig...

Jeg har prøvet at give hende det i et glas så hun kunne se hvad der var i... Prøvede med saftevand... Hun skubber det bare væk..

Har prøvet det samme, med at gøre det i en flaske... Hun skubber det bare væk...

Hun får en flaske kl. 3 om natten og en igen kl. 6... Og det er jo slet ikke nok væske...

Jeg tuder snart mig selv ihjel... Jeg synes godt nok det er hårdt når hun ikke vil have nogen form for væske, end sit MME...

hvad med et sugerør i? Måske hun så synes det er lidt sjovt?

Anmeld

7. december 2009

Mira0911

TbCp skriver:

hvad med et sugerør i? Måske hun så synes det er lidt sjovt?

Det har jeg også prøvet... Det ved hun ikke hvordan fungere...

Anmeld

7. december 2009

Diana...

Jeg ville kontakte læge!

Mad kan de leve uden et par dage men væske SKAL de have det er SÅ vigtigt.

Har du prøvet at give hende andet en vand og mælk?

Nåå Lucas er syg er det eneste vi kan få i ham juice og saft.

Anmeld

7. december 2009

Mira0911

DianaMoar skriver:

Jeg ville kontakte læge!

Mad kan de leve uden et par dage men væske SKAL de have det er SÅ vigtigt.

Har du prøvet at give hende andet en vand og mælk?

Nåå Lucas er syg er det eneste vi kan få i ham juice og saft.

Har prøvet med kakao, saftevand og Juice... Sp kommer heldigvis på Fredag.... Underligt hun kun tager i mod flasken....Når hun endelig vil have væske, vil hun jo kun have det af en ske, for det er jo hyle skægt for hende...

Hun spiser skam fint, vold æder faktisk... Så der er der ingen problemer....

Anmeld

7. december 2009

Diana...

MoarJ skriver:

Har prøvet med kakao, saftevand og Juice... Sp kommer heldigvis på Fredag.... Underligt hun kun tager i mod flasken....Når hun endelig vil have væske, vil hun jo kun have det af en ske, for det er jo hyle skægt for hende...

Hun spiser skam fint, vold æder faktisk... Så der er der ingen problemer....

Men hun kan ikke undvære væske til på fredag hun SKAL have væske i sig hver dag.

Anmeld

7. december 2009

Valle81

MoarJ skriver:

Hejsa:0)

Synes du skal fortsætte med at give hende det med ske, ellers måske med en lille sprøjte:0) Noget hun synes er sjovt.

Vil hun heller i tage det i sutteflaske???

Hun skal jo ikke drikke kæmpe mængder, så lidt er jo bedre end ingenting.

Ellers så når du laver grød, så put godt med mælk på fx havregrøden, så får hun jo lidt væske der:0)

Min egen datter er selv en der aldrig har gidet hverken at drikke eller for den sags skyld at spise, så kender alt til bekymringerne.

Håber i finder en løsning:0)

Christina

Anmeld

7. december 2009

Valle81

Og giv hende masser af frugt og grøndt, der er jo meget væske i:0)

Anmeld

7. december 2009

Mira0911

DianaMoar skriver:

Men hun kan ikke undvære væske til på fredag hun SKAL have væske i sig hver dag.

Hun får væske på en ske, synes hun er skægt... Hun får mme...

Anmeld

7. december 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Synes du skal fortsætte med at give hende det med ske, ellers måske med en lille sprøjte:0) Noget hun synes er sjovt.

Vil hun heller i tage det i sutteflaske???

Hun skal jo ikke drikke kæmpe mængder, så lidt er jo bedre end ingenting.

Ellers så når du laver grød, så put godt med mælk på fx havregrøden, så får hun jo lidt væske der:0)

Min egen datter er selv en der aldrig har gidet hverken at drikke eller for den sags skyld at spise, så kender alt til bekymringerne.

Håber i finder en løsning:0)

Christina

Har ikke lige en sprøjte hjemme... Hun vil ikke tage vand når de er på flaske...

Agurk er hun syg med, og når faktisk og kværne sådan en på en dag...

Med ske synes hun er skægt, hun skrald griner, når hun får det...

Jeg takker for rådene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.