Vil i se min video af maven med tobby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

frk andreasen

Henriette.S.J. skriver:

Tihi...Nåå ok ikke så langtid igenså.Eller det syntes man dog selv der er..Min søster er sat til 3 april...

Kender det godt ville ogsågerne have min tobby/søn ud nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu i den her ugeisær på onadags for den 09-12-09 lyder godt syntes jeg....

ok kan ikke se dine billede..Eller du har måske ingen på din profil....

nej for jeg kan ikke få lagt nogen ind på com. og videre ind. det billede jeg har af min datter til profil lagde inde på com. derfor kan jeg heller ikke lægge mave billeder ind kan ikke finde ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

frk andreasen

frk andreasen skriver:

nej for jeg kan ikke få lagt nogen ind på com. og videre ind. det billede jeg har af min datter til profil lagde inde på com. derfor kan jeg heller ikke lægge mave billeder ind kan ikke finde ud af det

han skal helst komme ud efter d 4 marts for der er det min datters fødselsdag...

Anmeld

7. december 2009

H+S Skjolgborg.

frk andreasen skriver:

ØVVVVV det er ellers ikke så svært....

Lige i straten kan det dog være..

*SS*..

Anmeld

7. december 2009

frk andreasen

Henriette.S.J. skriver:

ØVVVVV det er ellers ikke så svært....

Lige i straten kan det dog være..

*SS*..

jeg venter på at min kammeret har tid til at komme for der er også noget galt med com, han arbejder indenfor com

Anmeld

7. december 2009

H+S Skjolgborg.

frk andreasen skriver:

jeg venter på at min kammeret har tid til at komme for der er også noget galt med com, han arbejder indenfor com

Nåå ok..ja det er ikke en god dato såskal han bare komme efter....

*SS*..

Anmeld

7. december 2009

frk andreasen

Henriette.S.J. skriver:

Nåå ok..ja det er ikke en god dato såskal han bare komme efter....

*SS*..

lige præcis gerne d 5..

Anmeld

7. december 2009

H+S Skjolgborg.

frk andreasen skriver:

lige præcis gerne d 5..

Nemlig.. Sådan hacve jeg det også jeg have fødselsdag den 29 nov så var godt nok bange for af føde den dag men han blev derind og er derind inu.Men nu må han meget gerne kommer udddddd.....

Er 38+1 i morgen der fødte jeg min første 38+1 min datter på 40+1 men hun var tæt på af komme ud i uge 34 pyhaa... hold mig så i ro i 5 uger skulle nok bare have holdt mig i ro i 3 uger *GGG*..

NÅÅÅ men nu må tobby godt komme ud i den her uge tak..

Er begyndt af tro jeg går tiden ud snøfttttttttttt så er det tæt på juleaften pyha....

Mvh henriette 38+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.