Ja så har jeg lige barnets sygedag igen ,var også hjemme i tirsdags, der var bare kun Emilie der var syg. I dag er alle tre børn hjemme . Oskar og ida har haft feber i weekenden ,oskar har stadig lidt og snotter og hoster, var ved at være bange for det var ørerne men han har sovet ok i nat så det er det nok ikke . Emilie er stadig hjemme var syg hele sidste uge først 4 dage med infuenza og derefter lungebetændelse hun er nu feberfri men stadig meget træt .
Jeg synes det er så synd for mine børn ,men hvor er jeg dog også ved at få pip af at gå her med syge børn har været alene med dem det meste af weekenden da kennet har været på job ,til julefrokost og så på job igen .
Var dog lige ude et par timer igår hvor jeg fik købt de sidste julegaver dejligt. Nu skal jeg bare lige have fundet den rigtige mandelgave , har slet ingen ide til den så skriv endelig hvis i har , det skal ikke være spiseligt.
Nu vil jeg prøve at få lidt orden på mit hjem der ligner jeg ved ikke hvad, og så få det sidste pynt op.
Hilsen Rikke
Anmeld