Jeg er lige anonym da jeg ikke har lyst til at udgive personerne der er tale om.
Jeg har altid synes at mine svigerforældre gør stor forskel på min mand og hans 4 år ældre søster.
Mine svigerforældre er økonomisk godt stillet, og lige i øjeblikket pga jul og gentagende bilsvigt, har vi ikke haft meget at gøre godt med.
I sidste uge var vi så banket helt fade selvom vi havde spinket og sparet alt vi kunne.
Vi ringer så til dem og høre om vi kan låne 400,- ved dem til på torsdag, og det måtte vi gerne.
I weekenden sidder vi så sammen med dem og hans søster, og så pludselig kigger min svigermor på mig og siger, "ja måske i skulle tage at lave en budgetkonto ligesom *******" (hans søster), hun har nemlig altid penge og kan få det til at køre rundt".
Så bliver jeg gal, men siger dog ingenting, for, for det første har vi en budgetkonto, vi havde dog ikke lige regnet med bilen ville gå i stykker 3 gange i streg, det rykker sgu lidt i budgettet!
For det andet! Så er det sgu klart hun altid har penge, hun bor lige ved siden af dem, og spiser med hver eneste dag, både morgen, middag OG aftensmad, så det vil sige, hun ikke betaler mad til sig selv nogensinde, desuden har hun en hest, som hun heller ikke selv betaler til, næh nej, det gør mine svigerforældre, som da også købte den til at starte med (og det er ikke den første hest).
Og sidst men ikke mindst bor hun i ejerlejlighed til 1 million, og hvem var det nu lige der betalte for den? Ja gæt engang, det var ikke hende selv! Udover det, sidst jeg var nede i byen med søsteren, sagde hun ordret til mig "de ting jeg køber skal du bare sige er nogen jeg har fået, min mor må ikke vide jeg har lånt til dem"
Og så til min overskrift JESUS altså! Vi spørger om 400,- som jeg da mener er okay da vores bil lige tog røven på os, og får den smidt i hovedet .. og hun får ALT og har penge til sig selv, ja no shit (undskyld mit sprog).
Sidst vi var hos dem havde de sågar ingen pålæg, for alt de havde havde de da givet *biiib* med hjem fordi hun intet havde, bare for at give et eksempel!
..
Undskyld mit sure opstød, men ØV hvor er det altså træls ..