Det er sådan Olivia sover. Der er absolut ingen rytme over det.
Det eneste der er nogenlunde fast er hvornår vi putter om aftenen. Det sker mellem 19 og 20. Og det er så det.
Nogle nætter sover hun til 5 eller 6 andre kun til midnat og begriber det simpelthen ikke.
Jeg hører fra andre, at deres babyer sover fra det til det og så videre gennem hele døgnet, men sådan har vi det. Det er ihvertfald ikke til at lave planer efter.
Igennem dagen er det også meget forskelligt hvordan hun sover. For det meste tager hun to lure, en om formiddagen på mellem to og tre timer. Og en igen om eftermiddagen på samme timetal. Af og til sover hun over tre timer og få gange sover hun mindre end to, men det sker ikke tit.
Tidspunkterne derimod er bare kastet rundt. Inat vågnede hun 00:30, spiste og sov derefter til 5, hvorefter hun puttede/småsov til 6 og så sov hun igen 7:30. Da hun i vognen havde sovet en times tid var hun halvvågen og manglede sin sut, siden har jeg været derude tre gange og hun har nu sovet halvanden time.
Natten til igår var det helt anderledes, da sov hun til lidt over 6, spiste, kom i bad og sov så igen fra 8:10 til 11:20.
Det er mig simpelthen en gåde hvordan jeg regner ud hvad hun lige gør den pågældende nat. Men det er nok også meningen det skal være sådan.
Anmeld