tyngde fornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.891 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. december 2009

LauraLW

Hej kloge kvinder

Jeg har sådan en tyngdefornemmelse  i den nederste del af maven og ned til lysken (ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive den) hver gang jeg rejser mig fra siddende stilling til stående. Er det normalt? Synes det er ret ubehageligt... ikke smertefuldt som sådan, men ikke rart.

Nogen der ved noget om det?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

LauraLW skriver:

Hej kloge kvinder

Jeg har sådan en tyngdefornemmelse  i den nederste del af maven og ned til lysken (ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive den) hver gang jeg rejser mig fra siddende stilling til stående. Er det normalt? Synes det er ret ubehageligt... ikke smertefuldt som sådan, men ikke rart.

Nogen der ved noget om det?

Laura

uhh det har jeg også, men syntes det er hele tiden, de siger på svangerskabs klinikken at det er meget normalt hos nogen.. men giver dig ret, det er bestemt ikke behageligt.

knus karina 30+6

Anmeld

7. december 2009

LauraLW

karina22 skriver:

uhh det har jeg også, men syntes det er hele tiden, de siger på svangerskabs klinikken at det er meget normalt hos nogen.. men giver dig ret, det er bestemt ikke behageligt.

knus karina 30+6

Tænker at så længe det ikke er et dårligt tegn, så kan man jo leve med meget....

- oh the joy of pregnancy... glæder mig til det er overstået.

Anmeld

7. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

LauraLW skriver:

Tænker at så længe det ikke er et dårligt tegn, så kan man jo leve med meget....

- oh the joy of pregnancy... glæder mig til det er overstået.

ja må også indrømme at jeg gerne vil af med den mave efter hånden.. den driller en del og er tung. jeg tror ikke det er et dårligt tegn, men du kan jo godt høre på fødegangen, det er jo forskelligt fra sted til sted hva de siger om tingene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.