Glemte de firbenede.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Karo

I Fredags havde jeg taget fri for arbejde og skulle sammen med min mor på juleindkøb. Min mor kom hjem til os kl. 8 og spiste morgenmad sammen med Marcus, Martin og jeg og herefter kørte min mor med mig ned i vuggestuen og afleverede Marcus. Derefter tog vi ind til København hvor vi skulle finde de sidste gaver. Det gik fint og i løbet af 4 timer lykkes det os at få alle de gaver vi skulle have. Den sidste gave blev købt i magasin, og her forslog min mor om vi ikke skulle få os et stykke frokost. Det gjorde vi så og jeg må ærligt indrømme at jeg godt nok også var blevet sulten

På vej tilbage til toget smuttede vi lige forbi søstrene grene. Hold da op hvor var der bare mange mennesker herinde, det var helt vildt. Bagefter smuttede vi så også lige forbi Sømods bolcher og købte lidt blandet. Det er bare 100 år siden jeg sidst har været der, men de laver uden tvivl de bedste bolcher og der måtte jeg bare ind

Da vi kommer hjem siger jeg til Martin at nu er alle julegaverne i hus. Senere på aftenen kommer jeg så i tanke om at jeg helt havde glemt 5 gaver. Nemlig gaverne til alle hundene. Heldigvis kan de købes sammen sted og da Marcus vuggestue ligger lige ved siden af Zoo Zity i Hvidovre smutter Marcus og jeg derind i dag og finder de sidste gaver i dag. Så nu regner jeg stærkt med at vi får de sidste gaver i hus i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Jannie Thorup

Øj det lyder da bare rart, at alle gaverne er i hus.

Jeg har kun styr på et par af dem, men folk i min familie er også ret sløve til det med ønsker. Så er det jo heller ikke så nemt.

Det lyder somom I havde en rigtig dejlig dag med juleshopping og hygge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.