Andre der oplever at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. december 2009

hc=k

Når vores dreng er kommet i seng putter han sig med det samme, men han sover kun  ½ time og så vågner han og er helt ulykkelig.

Han er simpelthen sulten.

Kristopher spiser aftensmad sammen med os kl 18 og skal i seng kl 19. 30. Han får en klaske lige inden han bliver puttet og så sover han, meeeeeen ja så 30 minutter senere vågner han og er rigtig rigtig rigtig sulten og der er bare intet at gøre. Jeg kan stå der med alle mine talenter, men han vil ikke sove før han får noget mad og flasken, ja det kan jeg godt glemme det skal være rigtig mad.

Kan det virkelig være rigtig?? Hvad gør jeg forkert?? Er det mon bare en face??

Det skal lige nævnes at det først er noget der er kommet her de sidste par dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

hc=k

- skriver:

Ville måske helt skifte flasken ud med noget havregrød eller lign en tid og se om han så ikke sover lidt tungere på det..

Hvis børn bliver fyldt "for meget" op kan de også godt føle sult hurtigt igen.

Hvor gammel er han?

Han er 8 måneder. Jeg kan ikke bytte flasken ud med havregrød for så vil han slet ikke sove, men jeg giver ham havregrød når han vårner der 30 . minutter efter at han er kommet i seng.

Anmeld

6. december 2009

hc=k

Jamen ja jeg er sikker på at han er sulten og vand vil han slet ikke have, han stopper ikke før jeg laver noget mad til ham og når han så har spist det giver han tegn til at ville i seng og så sover han med det samme til næste morgen. Jeg har også tænkt om det er fordi han vokser, men jeg kom sådan i tvivl om jeg gjorde noget helt galt med ham.

Anmeld

6. december 2009

Vingummien

hc=k skriver:

Jamen ja jeg er sikker på at han er sulten og vand vil han slet ikke have, han stopper ikke før jeg laver noget mad til ham og når han så har spist det giver han tegn til at ville i seng og så sover han med det samme til næste morgen. Jeg har også tænkt om det er fordi han vokser, men jeg kom sådan i tvivl om jeg gjorde noget helt galt med ham.

Kunne godt lyde som en periode, men har du prøvet at give ham aftensmad senere? Emil får nogen gange aftensmad lige inden han skal i seng.

Anmeld

6. december 2009

Cris

hc=k skriver:

Når vores dreng er kommet i seng putter han sig med det samme, men han sover kun  ½ time og så vågner han og er helt ulykkelig.

Kristopher spiser aftensmad sammen med os kl 18 og skal i seng kl 19. 30. Han får en klaske lige inden han bliver puttet og så sover han, meeeeeen ja så 30 minutter senere vågner han og er rigtig rigtig rigtig sulten og der er bare intet at gøre. Jeg kan stå der med alle mine talenter, men han vil ikke sove før han får noget mad og flasken, ja det kan jeg godt glemme det skal være rigtig mad.

Det skal lige nævnes at det først er noget der er kommet her de sidste par dage.

Jeg tror, at han forstå at at få flaske og mad er en signal til at sove. Og derfor har han brug for det. Når de vanner sig til et eller andet, så glemmer de det aldrig! Jeg tror, at du efterhånden skal give ham mindre og mindre. Du kan give ham en lille portion grød eller et eller andet inden han bliver puttet og så er det slut. De er ikke altid sultene hver gang de græder, de er ikke længere små bitte babier. De er ked af det pga indtryk eller de søger kontakt. Du kan komme og trøste ham og så nogle ting, men jeg er bare ærlig med dig, at hvis du giver ham mad så bliver det ikke en periode, så skal han have mad i flere år endu... Det er op til dig, for I er ikke gået i seng endu på det tidspunk, men det kunne være, at han begynder også at ville have mad midt om natten bagefter.

Anmeld

6. december 2009

mor_sabina

hc=k skriver:

Vi har faktisk haft lidt det samme herhjemme og vi har droppet flasken inden han kommer i seng og jeg tror hans mave måske rumsterer for meget, ihvertfald er strækket inden han vågner længere nu og så får han en flaske vælling når han vågner og (7-9-13) han har kun fået en flaske de sidste dage.

Anmeld

9. december 2009

hc=k

Det er stoppet igen

Jeg gav ham mad da vi selv spiste og så lidt igen da han skulle i seng, flasken bruger vi stadig, men jeg giver ham ikke lige så meget som førhen..

Tak for alle svar og råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.