Emil lige for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
0 svar
0 synes godt om
6. december 2009

Vingummien

Han er godt nok mor syg, skrev jo det med tiger spring og fik et flot og langt svar Her i går kom han i seng kl 19 og så frem til endnu en nat hvor han vil være meget vågen, vågner så selv lidt over 9 her i morges og han snorkede stadig halv 10 gik jeg så godt nok ind og vækkede ham og tog ham med ind i vpres seng som jeg plejer, knægten ligger sig på min pude og tager så lige en lille en på øjet, så bare sjovt ud, har han aldrig gjort. Pludselig ud af det blå vågner han igen og tager sin fod  op i hovedet på hans far og siger SE så var Emil oppe igen hehe, så bare sjovt ud, han skulle altså lige se hans fod, meget vigtigt kan i godt se

Vi står op og går ind i stuen og så vil han bare ikke i nærheden af Naia, der gik da over 1 time før han vil ned på gulvet og lege med hende, ellers små græd han hvis han kiggede på hende ved ikke hvorfor. Han var også så glad da vi kom hjem efter at have afleveret hende, tror han trængete til at være sig selv og bare lege herhjemme, vi hyggede og grinede osv alle 3 lige indtil Emil knaldede næsen  ned i gulvet og skreg som en stukket gris, vi kunne ikke se noget på næsen udover den var rød, så blødte det pludselig fra munden, og så har han åbenbart også ramt med med overlæben, så han var rigtig sølle og træt efter han var færdig med at græde, og nu sover han lige så sødt. Var også synd det lige skulle ske nu vi havde det så sjovt og han bare grinede helt vildt, men han fik lige over balance. Men gud hvor er jeg glad for at der ikke skete mere med næsen for så bare voldsomt ud og gav et ordentlig smæk da han ramte, jeg nåede både at se brækket næse osv for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.