1 lægebesøg i morgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. december 2009

FrkLarsen

Hej piger.

Hvad sker der til første lægebesøg?.  

Jeg skal der ind i morgen kl 14.30. 

Kamilla 7+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da jeg var til første lægeundersøgelse blev der lavet vandrejournal, fik taget blodprøver, tjekket urin, blev vejet og så talte vi lidt om hvad der skulle ske i løbet af graviditeten. Jeg havde været til scanning inden, så jeg fik ikke lavet GU, som ellers er meget normalt. Så fik jeg nogle foldere om graviditet og det var faktisk det

Så mest en masse snak om at være gravid, og så ellers arbejdet med vandrejournalen...

Knus Caroline 28+2

Anmeld

6. december 2009

frk andreasen

du får udfyldt din vandre journal får din terminsdato. får taget blodprøver, og så får du en gynækologisk (staves?)undersøgelse målt dit blodtryk

knus tanja 25+0

Anmeld

6. december 2009

lulle1985

jamen der sker som ikke så meget... du skal have udfyldt vandrejournal og papirer til sygehuset hvor man snakker om alt fra arvelige sygdomme til hvor du gerne vil føde og gå til jordemoder... tror også (hæng mig ikke op på det, da jeg havde fået taget den en uges tid før) lavet en gynokologisk undersøgelse...

Held og lykke imorgen

knus louise 19+4

Anmeld

6. december 2009

FrkLarsen

tak for svarene piger, så er jeg forberedt 

Og god jul til jer alle sammen 

Anmeld

6. december 2009

lulle1985

T240710 skriver:

tak for svarene piger, så er jeg forberedt 

Og god jul til jer alle sammen 

det var så lidt... god jul til dig også

Anmeld

6. december 2009

frk andreasen

så lidt god jul

Anmeld

6. december 2009

LinLin

blodprøven til doubletesten (der sammenlignes med nf, mener jeg) kan først tages 8+0, så du skal nok ind igen i næste næste uge...

Anmeld

6. december 2009

Valle81

Hejsa,

Ja da jeg mødte op til min 1. graviditetsundersøgelse var det ikke lægen jeg skulle ind til. I det lægehus hvor jeg har læge, er det kommet til at være hos sygeplejesken. Hun laver vandrejournal, tager blodprøver, blodsukker, blodtryk, vejet osv. Spørger om der er ting jeg har spørgsmål til osv osv osv.

Eller skete der ikke det store. Venter mit andet barn, så havde ikke de store spørgsmål.

Da jeg ventede min datter var 1. graviditetsundersøgelse his lægen.

Christina

Anmeld

6. december 2009

Valle81

Jeg fik ingen undervognsundersøgelse til 1. undersøgelse, pg heller ikke til nr. 2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.