Til ære for zafir.... Jul jul jul....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. december 2009

mariamiss6

Ja så fik jeg alligevel både julepyntet OG taget billeder af det meste....

Nåh men der er vidst først lidt lys...

en stor krans med røde lys, som jeg har lavet for min farmor, hun ville ikke have mere pynt på end det der er.

Så en kalenderlys-dekoration, til mig selv.

En kalenderlys-dekoration bastian har lavet, med 4 lys, altså en advents-dekoration

Ungernes hjemmebroderede julekalendre.

og så lidt forskelligt nims nams i hjørnerne....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

yay, vi har det samme kalenderlys

Herhjemme har vi også servietter der matcher

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHA!!! Der er vidst også en Gertrud Sand gemt i dig!!

Anmeld

6. december 2009

mariamiss6

En lille bitte, bitte lille gertrud Men jeg kan ikke lide at bombardere mit hjem med jul.... altså der må hjertens gerne være masser af jul, men der skal være system i det, du ved den der lille hjernebrist jeg har...
Men altså derfor er der ikke det helt vilde oppe i år, julehjerter er her i hvert tilfælde ikke nogle af i år.... måske de kommer, men jeg tvivler....

Anyways, billederne blev da meget pæne, men jeg synes ikke de juler af så meget hehe....

Og det må være et virkelig pænt lys du har dig caroline

Anmeld

6. december 2009

mariamiss6

Hov hov jeg synes der manglede et ordentligt billede af pynten på min adventskrans... det er den jeg lægger mest arbejde i jo hehe...

og her kommer det så

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. december 2009

Munder

mariamiss6 skriver:

En lille bitte, bitte lille gertrud Men jeg kan ikke lide at bombardere mit hjem med jul.... altså der må hjertens gerne være masser af jul, men der skal være system i det, du ved den der lille hjernebrist jeg har...
Men altså derfor er der ikke det helt vilde oppe i år, julehjerter er her i hvert tilfælde ikke nogle af i år.... måske de kommer, men jeg tvivler....

Anyways, billederne blev da meget pæne, men jeg synes ikke de juler af så meget hehe....

Og det må være et virkelig pænt lys du har dig caroline

Man skal ikke kimse af Gertrud Sand (mit kælenavn i december)..... Det fantastiske ved julen er da, at man kan stoppe stuen fuld af nisser og julelys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.