En sød en ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. december 2009

mama09

Abdi sad og sang "lille peter edderkop" med Latifa, da jeg lytter efter teksten og skræller af grin - han synger nemlig "LILLE BETTE EDDERKOP" - jeg siger så til ham, den altså hedder PETER, men det synes han da var noget underligt noget, for en edderkop har sgu da ikke navn (jo jo måske kældedyr) , han har jo ret

men synes nu det var meget sødt sunget

bliver spændende hvad hun synger når hun bliver ældre "bette" af far eller "peter" af Mor..

Har i nogen tekster i troede i sang rigtigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

anna-jonas

Sødt.................men på engelsk synges der jo Bitsy (bette) i stedet for peter.......................så Abdi er ikke helt tosset.

Jeg har også en sød........................engang vi var til barnedåb om efteråret, sang vi en salme der hedder "nu falmer skoven trindt om land".....................det blev af min 4 årige sidekammerat lavet om til................." Nu falder skoven trist omkring"............grinede, så jeg slet ikke kunne synge med.

MEtte

Anmeld

6. december 2009

mama09

Anna-jonas skriver:

Sødt.................men på engelsk synges der jo Bitsy (bette) i stedet for peter.......................så Abdi er ikke helt tosset.

Jeg har også en sød........................engang vi var til barnedåb om efteråret, sang vi en salme der hedder "nu falmer skoven trindt om land".....................det blev af min 4 årige sidekammerat lavet om til................." Nu falder skoven trist omkring"............grinede, så jeg slet ikke kunne synge med.

MEtte

ej øv men det fortæller jeg ham ikke ha ha - jeg skal lige nyde jeg kan drille ham lidt

ha ha nåhhh hvor sødt og synd for skoven

Anmeld

6. december 2009

Jannie Thorup

haha Børn er altså bare for gode til den slags.

Jeg har en veninde, som har en søn der idag er 5 år gammel, han kommer altså også bare med de bedste kommentarer ind imellem, så man bare ligger flad af grin.

Anmeld

6. december 2009

TbCp

Trinehw skriver:

Abdi sad og sang "lille peter edderkop" med Latifa, da jeg lytter efter teksten og skræller af grin - han synger nemlig "LILLE BETTE EDDERKOP" - jeg siger så til ham, den altså hedder PETER, men det synes han da var noget underligt noget, for en edderkop har sgu da ikke navn (jo jo måske kældedyr) , han har jo ret

men synes nu det var meget sødt sunget

bliver spændende hvad hun synger når hun bliver ældre "bette" af far eller "peter" af Mor..

Har i nogen tekster i troede i sang rigtigt?

Haha den var sød

Min kusines søn synger Mester jakob.... det lyder dog Moster Jakob

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.