Julekort + fotobog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. december 2009

TbCp

Hvor får jeg lige lavet det henne på nettet?

Jeg plejer at bruge Bilkas hjemmeside men kan bare ikke få det til at fungere når jeg når til siden med betaling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Mira0911

TbCp skriver:

Hvor får jeg lige lavet det henne på nettet?

Jeg plejer at bruge Bilkas hjemmeside men kan bare ikke få det til at fungere når jeg når til siden med betaling.

Jeg lavede julekort igår på Extrafilm.dk og der kan du også lave fotobøger.. alverdens... Og får af og til tilbud, hvor der følger en rabatkode med i emailen... Som vidst skal bruges inden en hvis dato... De tilbud kommer et par gange om måneden...

Anmeld

6. december 2009

TbCp

MoarJ skriver:

Jeg lavede julekort igår på Extrafilm.dk og der kan du også lave fotobøger.. alverdens... Og får af og til tilbud, hvor der følger en rabatkode med i emailen... Som vidst skal bruges inden en hvis dato... De tilbud kommer et par gange om måneden...

Tak for det. Det vil jeg prøve

Anmeld

6. december 2009

Misjelle

Det lyder mærkeligt jeg har lige haft lavet en på Bilkas side, der var ingen problemer . Kender desværre ikke rigtig til andre sider.

Anmeld

6. december 2009

Mira0911

TbCp skriver:

Tak for det. Det vil jeg prøve

Der er faktisk og Vistaprint... Kan ikke huske om man kan få lavet julekort der...

Anmeld

6. december 2009

TbCp

Misjelle skriver:

Det lyder mærkeligt jeg har lige haft lavet en på Bilkas side, der var ingen problemer . Kender desværre ikke rigtig til andre sider.

Nej jeg ved heller ikke hvad der er galt. Den var også gal i sommers da jeg skulle lave en til min veninde.

Anmeld

6. december 2009

Misjelle

TbCp skriver:

Nej jeg ved heller ikke hvad der er galt. Den var også gal i sommers da jeg skulle lave en til min veninde.

Hvad siger den når du går til bestilling? Jeg bestilte julekort med billede af vores søn i morges og den gik lige igennem håber jeg da

Anmeld

6. december 2009

TbCp

Misjelle skriver:

Hvad siger den når du går til bestilling? Jeg bestilte julekort med billede af vores søn i morges og den gik lige igennem håber jeg da

Den siger ingenting den står bare og kører i en uendelighed og bliver aldrig færdig

Anmeld

6. december 2009

Misjelle

TbCp skriver:

Den siger ingenting den står bare og kører i en uendelighed og bliver aldrig færdig

Hmm mystisk når jeg går derind virker det som om det virker fint, men jeg trykker selvfølgelig ikke bestil. Jeg har valgt selv at hente dem i Bilka, ved ikke om det måske kan gøre en forskel. Ellers mon ikke det er oppe at køre igen om en times tid, måske deres side er lidt overbelastet.

Anmeld

6. december 2009

TbCp

Misjelle skriver:

Hmm mystisk når jeg går derind virker det som om det virker fint, men jeg trykker selvfølgelig ikke bestil. Jeg har valgt selv at hente dem i Bilka, ved ikke om det måske kan gøre en forskel. Ellers mon ikke det er oppe at køre igen om en times tid, måske deres side er lidt overbelastet.

Ja jeg er lige gået ind i det igen for vil lige prøve om det virker hvis jeg henter selv. Den gemmer jo de fotobøger jeg allerede havde lavet så det kunne være rart hvis det virkede sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.