Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa så har jeg haft hacker på min bærbar,så den er gået i sort,jeg er lykkelig for at have alle vores billeder på exstrafilm lavet i mappe med vores begivenhed osv ,det er lidt trist at folk gør sådan noget
lillemig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er da pænt træls sådan noget...
måske spøger jeg dumt
men hvordan finder man ud af om man har hacker på sin pc
Hejsa du spørger ikke dumt det fandt jeg ud af da jeg started min pc ,og kunne se at det var fjernet noget på den gik ind på billeder de var alle væk ,og da gik det ikke lang tid sågik den helt i sort,vi har en til at kigge på denmen det er surt jeg havde skrevet dagbog over vores lille prinesse som døde i juni, som var væk men jeg havde printet det hele ud da jeg har lavet en scrapbog så det har jeg gudskelov endnu,og billeder dem har vi alle på extrafilm,som en exstra sikkerhed
ej hvor spooky
godt at du havde alt gemt ej men hvor er det træls sådan noget .
min pc den går også sort nogen gange hvor den slukker og tænder selv mon der er hacker i den hmm
Hejsa så har jeg fået at vide at min bærbar var kommet meget skade på at det ikke kunne betale sig at lave den,så skal have en ny og da vil jeg købe et usb stik til de ting jeg gerne vil gemme,men vi fortsætte med at sætte billeder ind på extrafilm.dk
Hejsa hvor jeg elsker min mand højt <3<3Han kom hjem med en ny bærbar til mig,så det er så dejligt,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128