Er så træt af min støvsuger.... Aaaaaargh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.788 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. december 2009

mariamiss6

Okay okay jeg indrømmer det.... Det er ikke så forfærdeligt ofe jeg får støvsuget, og slet ikke grundigt støvsuget.... Men altså når det så sker, så går jeg gerne helt amok.... Men min støvsuger er begyndt at brokke sig helt vildt...

For det første kan den ikke indeholde ret meget. Det er en poseløs støvsuger, fra AEG/Electrolux, så jeg skulle jo mene at jeg har købt en ordentlig støvsuger. Men næææh nej, fordi den indeholder så lidt ad gangen, kan jeg tømme den 2-3 gange, mindst, hver gang jeg støvsuger, og det selvom vi ikke har nogle kæledyr (og heraf ingen pels).

Ud over det, så trækker den selv ledningen ind, hvilket jo selvfølgelig er smart nok, men sgu da ikke MENS jeg støvsuger.... Det er da vildt irriterende, at bedst som man er igang, så vil den lede støvsuger bare pludselig ikke med, og så viser det sig, at ledningen har rullet sig helt op, så den står heeeelt strakt ud, mellem kontakt og støvsuger.... Så en gang hver 5. minut ca. der kan jeg lige hive ledningen ud af dyret igen...

Og ikke nok med det, så synes jeg faktisk ofte den skubber tingene lidt frem for sig, i stedet for at suge skidtet op... Så jeg går og løfter den lede dims hele tiden, og sætter den oven på skidtet, hvis det ikke lige er en uldtot (som sagt ingen kæledyr - hvor kommer så alle de uldtotter fra????)

Og sidst, men ikke mindst.... Nu overopheder den, og slukker sig selv. Allerhelst liiiige når man kun mangler 1½ lille bitte rum Grrrrrr.... DET er sgu da til at blive idiot over....

Idag har jeg kun støvsuget nedenunder.... ind til nu i hvert fald... Det vil altå sige 5 bitte små rum. ALLE med fliser, ikke gulvtæppe, så man skule jo mene at det er et let job for en støvsuger, uanset styrke og mærke.... Så kommer jeg til stuen, som selvfølgelig e rmed gulvtæppe.... i ved et af de he rmeget billige uden lange hår og hvad ved jeg, også et ret nemt gulv at støvsuge... Jeg når så halvvejs, og det er alt det hurtige jeg har taget ind til videre... Og kraft helvede om ikke den er gået kold nu.... Den har simpelthen slukket sig, og står nu og griner af mig, og er MEGET varm....

SUUUUK!!!!

Den har altså alligevel kostet 700 kroner, på tilbud sgu da.... Så den burde vel ikke te sig sådan efter 3 års brug, uden at den er blevet mishandlet...

ÆV jeg vil have en ny støvsuger.... Og det skal helst være sådan en der bare suger gulvtæppet med af, så man virkelig får motion når man bruger den.... Men såda nogle er bare ikke til at få fat i mere, eller betale for den sags skyld... og jeg vil jo helst have en uden pose, for jeg er en tumpe til at købe poser, glemmer det altid, og i øvrigt synes jeg sådan nogle er fantastisk dyre..... Er det bare mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

mariamiss6

En anden gang, så kunne i sgu godt lige have mindet mig om at slukke lortet på kontakten.....

Hold nu kæft jeg havde nær stillet træskoene da den startede igen, AF SIG SELV!!!!!

Nu har jeg slukket den, på støvsugeren, skiftet stikkontakt, OG tømt beholderen igen igen, fordi støvsugeren kunne jo kun holde sig kørende lige omkring 2 minutter!!!!!! AAAAARGH!!!!

Crap....!

Anmeld

6. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Pyh for en støvsuger....

Jeg fik en Miele da jeg flytted kollegie som 18 årig, jeg har den stadig og den har intet fejlet. Den ruller stadig ledningen ind som da den var ny og den suger stadig så godt at det er en kamp at trække den over gulv.

Så nu har de forskellige på mandens side begyndt at skifte deres ud også.

Anmeld

6. december 2009

mariamiss6

Frederic's moar skriver:

Pyh for en støvsuger....

Jeg fik en Miele da jeg flytted kollegie som 18 årig, jeg har den stadig og den har intet fejlet. Den ruller stadig ledningen ind som da den var ny og den suger stadig så godt at det er en kamp at trække den over gulv.

Så nu har de forskellige på mandens side begyndt at skifte deres ud også.

Tsk tsk der er nogle der kan hva'

Anmeld

6. december 2009

bette

hahahhah først må jeg altså lige dø af grin af dit indlæg.. sorry men kæft du formår at få det skrevet komisk ned.. LOL

og så til det seriøse.. jeg har også en miele støvsuger.. og den kan bare det der..

måske du skulle købe en halv ton poser ind så du har til laaaaang tid og så købe dig sådan en fætter

Anmeld

6. december 2009

Mor til Frederic og Freya

mariamiss6 skriver:

Tsk tsk der er nogle der kan hva'

smiler....

Skal lige siges at jeg fylder 30 om en mdr... Så den har sg gjort det godt.

Ej min far kører så også rundt for miele og laver deres ting (vaskemaskiner, køleskabe osv)

Anmeld

6. december 2009

malou

griner... den har vist sit helt eget liv  måske den trænger til at komme på pension

knus

Anmeld

6. december 2009

mariamiss6

bette skriver:

hahahhah først må jeg altså lige dø af grin af dit indlæg.. sorry men kæft du formår at få det skrevet komisk ned.. LOL

og så til det seriøse.. jeg har også en miele støvsuger.. og den kan bare det der..

måske du skulle købe en halv ton poser ind så du har til laaaaang tid og så købe dig sådan en fætter

Aaaarh men altså jeg har jo kun det sjov jeg selv (og min forbandede støvsuger) laver.....

Men støvsugeren er såmænd ikke det eneste her i huset der lever sit eget liv....
Tæt på alle stikkontakter i stuen gør da også.... de virker som de har lyst til, hvilket er ca. hver anden time her om vinteren....

I år tor jeg jeg vi holde score over hvor mange gange jeg kan skifte pæren over puslebordet.... er sikker på jeg komme rop på mindst 10, bare her i vinterhalvåret....

Anmeld

6. december 2009

bette

mariamiss6 skriver:

Aaaarh men altså jeg har jo kun det sjov jeg selv (og min forbandede støvsuger) laver.....

Men støvsugeren er såmænd ikke det eneste her i huset der lever sit eget liv....
Tæt på alle stikkontakter i stuen gør da også.... de virker som de har lyst til, hvilket er ca. hver anden time her om vinteren....

I år tor jeg jeg vi holde score over hvor mange gange jeg kan skifte pæren over puslebordet.... er sikker på jeg komme rop på mindst 10, bare her i vinterhalvåret....

hehe hva er det for et hus du bor i???
er der spøgelser??

Anmeld

6. december 2009

mariamiss6

bette skriver:

hehe hva er det for et hus du bor i???
er der spøgelser??

Næh det tror jeg faktisk ikke.... bare tudsegammel halvdårlig elektricitet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.