Okay okay jeg indrømmer det.... Det er ikke så forfærdeligt ofe jeg får støvsuget, og slet ikke grundigt støvsuget.... Men altså når det så sker, så går jeg gerne helt amok.... Men min støvsuger er begyndt at brokke sig helt vildt...
For det første kan den ikke indeholde ret meget. Det er en poseløs støvsuger, fra AEG/Electrolux, så jeg skulle jo mene at jeg har købt en ordentlig støvsuger. Men næææh nej, fordi den indeholder så lidt ad gangen, kan jeg tømme den 2-3 gange, mindst, hver gang jeg støvsuger, og det selvom vi ikke har nogle kæledyr (og heraf ingen pels).
Ud over det, så trækker den selv ledningen ind, hvilket jo selvfølgelig er smart nok, men sgu da ikke MENS jeg støvsuger.... Det er da vildt irriterende, at bedst som man er igang, så vil den lede støvsuger bare pludselig ikke med, og så viser det sig, at ledningen har rullet sig helt op, så den står heeeelt strakt ud, mellem kontakt og støvsuger.... Så en gang hver 5. minut ca. der kan jeg lige hive ledningen ud af dyret igen...
Og ikke nok med det, så synes jeg faktisk ofte den skubber tingene lidt frem for sig, i stedet for at suge skidtet op... Så jeg går og løfter den lede dims hele tiden, og sætter den oven på skidtet, hvis det ikke lige er en uldtot (som sagt ingen kæledyr - hvor kommer så alle de uldtotter fra????)
Og sidst, men ikke mindst.... Nu overopheder den, og slukker sig selv. Allerhelst liiiige når man kun mangler 1½ lille bitte rum Grrrrrr.... DET er sgu da til at blive idiot over....
Idag har jeg kun støvsuget nedenunder.... ind til nu i hvert fald... Det vil altå sige 5 bitte små rum. ALLE med fliser, ikke gulvtæppe, så man skule jo mene at det er et let job for en støvsuger, uanset styrke og mærke.... Så kommer jeg til stuen, som selvfølgelig e rmed gulvtæppe.... i ved et af de he rmeget billige uden lange hår og hvad ved jeg, også et ret nemt gulv at støvsuge... Jeg når så halvvejs, og det er alt det hurtige jeg har taget ind til videre... Og kraft helvede om ikke den er gået kold nu.... Den har simpelthen slukket sig, og står nu og griner af mig, og er MEGET varm....
SUUUUK!!!!
Den har altså alligevel kostet 700 kroner, på tilbud sgu da.... Så den burde vel ikke te sig sådan efter 3 års brug, uden at den er blevet mishandlet...
ÆV jeg vil have en ny støvsuger.... Og det skal helst være sådan en der bare suger gulvtæppet med af, så man virkelig får motion når man bruger den.... Men såda nogle er bare ikke til at få fat i mere, eller betale for den sags skyld... og jeg vil jo helst have en uden pose, for jeg er en tumpe til at købe poser, glemmer det altid, og i øvrigt synes jeg sådan nogle er fantastisk dyre..... Er det bare mig???
Anmeld