Alle de indkaldelser :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. december 2009

1977

Profilbillede for 1977

I et og samme brev fik jeg indkaldelse til NF, MD og 1. JM besøg  Så ved jeg da hvornår jeg skal have fri fra arbejde i god tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Jeanne skriver:

I et og samme brev fik jeg indkaldelse til NF, MD og 1. JM besøg  Så ved jeg da hvornår jeg skal have fri fra arbejde i god tid

Hold da op... Så er man da sikker på de ikke har glemt én..

og tillykke med den lille ny i maven.

Havde selv ikke en eneste fridag - men heldigvis en fleksibel arbejdsplads, hvor jeg fik ture i kolding så det passed med jeg kunne stille lastbilen deroppe og så lige rende til egen læge / jm / scanninger mm.

Anmeld

5. december 2009

1977

Profilbillede for 1977
Frederic's moar skriver:

Hold da op... Så er man da sikker på de ikke har glemt én..

og tillykke med den lille ny i maven.

Havde selv ikke en eneste fridag - men heldigvis en fleksibel arbejdsplads, hvor jeg fik ture i kolding så det passed med jeg kunne stille lastbilen deroppe og så lige rende til egen læge / jm / scanninger mm.

Ej cool - er du chauffør? Hvordan hænger det sammen med børn? Min mand er (arbejdsløs) chauffør, men han har ikke de helt store rettigheder mht børn.

Anmeld

5. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Jeanne skriver:

Ej cool - er du chauffør? Hvordan hænger det sammen med børn? Min mand er (arbejdsløs) chauffør, men han har ikke de helt store rettigheder mht børn.

smiler...

Kørte sættevogn - forvogn kærre - city trailer - special trailer der liggersmå 18 cm over vejen i hele 7 år.

Men kører for dansk autohjælp, som autoredder på 3. år

Skifttende arbejdstider, arbejde på helligdage osv. Så her er det manden der har 'normale' arbejdstider. De uger jeg møder tidligt er det manden der afl og mig der henter. Og omvendt de dage jeg starter 8.30 / 11.30 / 15 og kl 16.

Har heldigvis dp plads 4 min fra mit arbejde og de elsker frederic - så det er intet problem at få dem til at hente ham, hvis en opgave lige tager længere tid.

Vi er kun 10 fast ansatte og vi er som en familie. Vi sender aldrig ansøninger ud, da der altid er nogen der kender nogen der kan anbefales. Også den måde jeg started, så vi kender alle hinanden.

De kom ud med gaver dagen efter jeg han kom ud, og da jeg gik hjemme på barsel - kunne de godt ringe for at høre hvordan jeg egentlig så ud og hvordan bette manden så ud. Så måtte jeg jo lige komme forbi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.