Har ondt af en ven i disse dage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. december 2009

mariamiss6

Jeg har en ven som jeg holder rigtig meget af. Jeg synes bare altid han har så meget han "slås" med....

Altså han har et godt liv som han sådan set kan styre selv helt 100%, der er så ting jeg godt kunne ønske for ham, men det kommer vi ikke ind på her...

jeg har så lige snakket med ham, og han har været til en god julefrokost i weekenden, med kollegaer fra arbejdet.
De er indlogeret på et hotel, og da han så vågner her til morgen, vil han lige ryge en smøg ud af vinduet.
Her finder han så sin kollega, liggende død på græsset under ham.
Kollegaen, har nok fået samme idé, med en godnatsmøg, ud af vinduet, om aftenen da de gik i seng. Og denne kollega har så mistet balancen, og er simpelthen røget ud af vinduet fra 3. sal, og højst sandsynligt brækket nakken...

Han efterlader sig en kone og 5 børn.... Hvor er det bare tragisk for denne familie altså.

Og hvor er jeg ked af, at min kammerat skal opleve den slags...

http://www.fyn.dk/article/135530?rss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

lulle1985

ej hvor er det bare tragisk og så lige her op til jul...

Anmeld

5. december 2009

mariamiss6

lulle1985 skriver:

ej hvor er det bare tragisk og så lige her op til jul...

Ja det er rigtig forfærdeligt, selvfølgelig især for den familie som nu har mistet sin far og mand....

Men jeg kan nu heller ikke lade være at tænke på min ven, som var den der fandt kollegaen...

Heller ikke just den eneste jule"tragedie" min ven har oplevet....

Jeg ønsker bare at han finder julestemning alligevel, med sin familie, og kommer godt igennem trods alt.

Og det samme håber jeg jo for afdødes familie...

Anmeld

5. december 2009

lulle1985

mariamiss6 skriver:

Ja det er rigtig forfærdeligt, selvfølgelig især for den familie som nu har mistet sin far og mand....

Men jeg kan nu heller ikke lade være at tænke på min ven, som var den der fandt kollegaen...

Heller ikke just den eneste jule"tragedie" min ven har oplevet....

Jeg ønsker bare at han finder julestemning alligevel, med sin familie, og kommer godt igennem trods alt.

Og det samme håber jeg jo for afdødes familie...

sad lige og tænkte det samme men kunne ikke rigtig få skrevet det ned på papir på den rigtige måde.... ja for det er jo ikke kun kollegaens familie der bliver ramt af denne tragedie men lige så meget din ven... håber også han får sig en god jul alligevel, det må virkelig være hårdt og skulle tænke på og sikke nogle billeder man får i hovedet... puh får det helt dårlig ved tanken...

Anmeld

5. december 2009

mariamiss6

lulle1985 skriver:

sad lige og tænkte det samme men kunne ikke rigtig få skrevet det ned på papir på den rigtige måde.... ja for det er jo ikke kun kollegaens familie der bliver ramt af denne tragedie men lige så meget din ven... håber også han får sig en god jul alligevel, det må virkelig være hårdt og skulle tænke på og sikke nogle billeder man får i hovedet... puh får det helt dårlig ved tanken...

Nemlig....

Anmeld

5. december 2009

bette

puha havde godt hørt det i nyhederne... det gør mig ondt at han skulle dø sådan.. han må vel have mistet balancen fordi han var fuld eller lign..

Anmeld

5. december 2009

mariamiss6

bette skriver:

puha havde godt hørt det i nyhederne... det gør mig ondt at han skulle dø sådan.. han må vel have mistet balancen fordi han var fuld eller lign..

Jeg fik faktisk ikke spurgt min ven, om han havde været meget fuld, for det ville jo "forklare" det hele lidt bedre.... Men jeg ved det havde været en god fest, som varede længe.... Så mon ikke?

Men umiddelbart siger artiklen at manden ikke var voldsomt beruset... Men på den anden side, balancen er jo gerne noget af det der er først forstyrret, og reaktionstid/evner, så jeg vil tro det er det der er hovedårsagen til at man kan falde ud af et vindue på den måde...

Og ja, simpelthen bare rigtig trist, spild af godt liv....

Anmeld

5. december 2009

bette

mariamiss6 skriver:

Jeg fik faktisk ikke spurgt min ven, om han havde været meget fuld, for det ville jo "forklare" det hele lidt bedre.... Men jeg ved det havde været en god fest, som varede længe.... Så mon ikke?

Men umiddelbart siger artiklen at manden ikke var voldsomt beruset... Men på den anden side, balancen er jo gerne noget af det der er først forstyrret, og reaktionstid/evner, så jeg vil tro det er det der er hovedårsagen til at man kan falde ud af et vindue på den måde...

Og ja, simpelthen bare rigtig trist, spild af godt liv....

ja det er ganske forfærdelig.. håber din ven er okay efter sådan en frygtelig chok..

Anmeld

5. december 2009

mariamiss6

jeg tror jeg vil sige det sådan at han er okay efter omstændighederne at dømme....

Men selvfølgelig er han da noget nedtrykt over situationen...

Men ja han klarer sig helt sikkert, selvom jeg er sikker på han vil huske det tydeligt, længe....

Anmeld

6. december 2009

TbCp

mariamiss6 skriver:

Jeg har en ven som jeg holder rigtig meget af. Jeg synes bare altid han har så meget han "slås" med....

Altså han har et godt liv som han sådan set kan styre selv helt 100%, der er så ting jeg godt kunne ønske for ham, men det kommer vi ikke ind på her...

jeg har så lige snakket med ham, og han har været til en god julefrokost i weekenden, med kollegaer fra arbejdet.
De er indlogeret på et hotel, og da han så vågner her til morgen, vil han lige ryge en smøg ud af vinduet.
Her finder han så sin kollega, liggende død på græsset under ham.
Kollegaen, har nok fået samme idé, med en godnatsmøg, ud af vinduet, om aftenen da de gik i seng. Og denne kollega har så mistet balancen, og er simpelthen røget ud af vinduet fra 3. sal, og højst sandsynligt brækket nakken...

Han efterlader sig en kone og 5 børn.... Hvor er det bare tragisk for denne familie altså.

Og hvor er jeg ked af, at min kammerat skal opleve den slags...

http://www.fyn.dk/article/135530?rss

Gud hvor skrækkeligt

Gik på efterskole med en ung fyr der for nogle år siden mistede Liva på næsten samme måde en nytårsaften. Hvor er det bare forfærdeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.