Er så ked. Er måske bleve droppe af kæresten.Skal snart føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. december 2009

H+S Skjolgborg.

Som jeg troede alt gik godt

Så starte manden jo nyt job d.28 okt eller det ville sige det han have da jeg møde ham.

Nu har han bare været væk i det og jeg har nu for 2 gang på 1 mdr prøve af få ham til af være mere med her hjemme når han endelig er hjemme.omrking de børn vi har/dog ikke sammen kun ham i maven...

Mn alt hans søde ord,kærtegn og hjælpsomhed er stort set forsvunde..Det er jeg meget ked over.

Jeg laver alt her.Han laver dog af og til på hus men det er kun sket 2 gange / 2 dag siden han starte det nye /gammel job..

Jeg hved ikke ud eller ind anden ikke dte jeg ønsker.Han er min drømmeprins eneste ene eller det troede jeg han var men som han har været siden han starte det nye job været en del i sverige og del meget mere med andre om hva der sker i hans liv og jobet ind med mig men meget med han bror som han arbejde sammen med eller en der hedder Therese som stå for indkøbningen af ting til kørestrøm osv i sverige.De snakker tit sammen i tlf om arbejde.Tro 100 på der ikke er mere ind arbejde med dem.Men hårdt han melder ud jeg fortæller dte nået jeg kommer hjem så få man kun lidt afvide og dagen efter ringer hun også snakker de over 1 time sammen og en masse nyt høre jeg som han ikke har fortalt mig der dagen før.

Når han så er her hjemme er han meget på tlf.sover,eller com eller laver lidt på huses badeværelse, gangen eller hjemmearbejde..

Tager sige ikke rigtigt af børne,mig eller hjælper med opvasken,mad osv.....

Elsker ham og håber vi løser det inden den lille kommer og vi igen finder alt det vi have før han d.28 okt starte på det job.

Jeg menere af når man begge to er hjemme er man samme om ting og kommer begge til hinanden og viser man elsker hinanden.

Det sker ikke mere for ham kun mig der kommer til ham.

Jeg føler han har glemt os eller ikke gider os mere.

SNØFTTTTTT.....

Mvh Henriette 37+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

LouiseNielsen

Hej med dig!

Hvor er det trist at læse det ikke køre på hjemmefonten, nu hvor alt ellers burde være lutter idyl....

Du er nød til at ta fat i ham og sige: Hallo mester, du har altså en familie og os er du nød til at huske og give opmærksomhed....

Har du jo selvfølgelig nok prøvet, men så må du igang igen og mande dig endnu mere op.... Jeg ved det er svært med børn i forvejen, højgravid og måske ikke et overskud der er som normalt. Men for din, jeres børns og forholdets skyld er i nød til at få¨snakket sammen....

Håber det hele løser sig inden den lille kommer til verden, det har i alle fortjent...

Kram

Anmeld

5. december 2009

wamse

Stort kram til dig

Du skal jo helt sikkert have forklaret din kæreste hvordan du har det, for det er uden tvivl frygteligt for dig at gå med den usikkerhed.

Held og lykke med det

Anmeld

6. december 2009

malou

Er der noget nyt hos dig og kæresten??

knus malou

Anmeld

7. december 2009

H+S Skjolgborg.

Hej Tøsser.

Tak for jeres svar osv.

Vi har talt en del i weekenden og han har bare været så hjælpsom og sød..

Han ønsker heller ikke vi skal slutte vores forhold.Jeg er hans et og alt og han vil ikke midste mig og har aldrig elskede ens om mig.Han har bare været stress,træt af og til dårlig også har han ikke vist hvordan han har skulle vise mig det og være der så lukke sig ind på en måde..

Men nu fik vi da talt meget især lørdag og i går da børne sov.

Så håber han er vågne op.Han var mega på igår og var mega hjælpsom også lørdag da vi have gæster så skønt...

Så tro han er vågne nået op i han kan midste mig hvis han ikke hjælper mere her...Bare lidt siger ikke han skal lave ligeså meget som mig.Men når vi begge to er hjemme/han kommer hjem fra job syntes jeg godt man kan hjælpes ad med hus og børne..

For 1 gang hjalp han med madpakkerne i går mens han nusse mig af og og til på ryggen vi stor alle 4 derud vildt hyggeligt..

Tro bare lige vi have en mindre krise......

Han sidste dag i sverige er i dag på dag så han kørt kl:5 i morgens så han er hjemme ca kl:16-17 så der er han nojk godt træt det er skam også ok en mand kan være træt,stress osv men de lukke bare af mange mænd syntes jeg ind af tale om det og deres dag osv...Tro jeg mange kvinder kender...

Knus fra

Henriette som elsker sin kæreste/forlove/steen vildt meget

P,S....JUBIIIII KUN 14 DAG TIL TEMINEN NU ER 38+0 EFTER 1 MENS DAG....

Anmeld

7. december 2009

H+S Skjolgborg.

malou skriver:

Er der noget nyt hos dig og kæresten??

knus malou

Jeps går meget bedre eller fredag til nu....*SS*

Knus fra Henriette 38+0 KOM NU UDDDD...

Anmeld

7. december 2009

H+S Skjolgborg.

wamse skriver:

Stort kram til dig

Du skal jo helt sikkert have forklaret din kæreste hvordan du har det, for det er uden tvivl frygteligt for dig at gå med den usikkerhed.

Held og lykke med det

Er gjort og tro det har hjulpe..siden i fredag til nu har vi snakke meget osv...Takker...

Mvh Henriette

Anmeld

7. december 2009

H+S Skjolgborg.

LouiseLarsen skriver:

Hej med dig!

Hvor er det trist at læse det ikke køre på hjemmefonten, nu hvor alt ellers burde være lutter idyl....

Du er nød til at ta fat i ham og sige: Hallo mester, du har altså en familie og os er du nød til at huske og give opmærksomhed....

Har du jo selvfølgelig nok prøvet, men så må du igang igen og mande dig endnu mere op.... Jeg ved det er svært med børn i forvejen, højgravid og måske ikke et overskud der er som normalt. Men for din, jeres børns og forholdets skyld er i nød til at få¨snakket sammen....

Håber det hele løser sig inden den lille kommer til verden, det har i alle fortjent...

Kram

....Nemlig...Og jeg tog også fat i ham....

Og vi har snakke meget osv...

Så pt køre det godt eller hele weekenden har været super...

Mvh Henriette 38+0

Anmeld

7. december 2009

Diana...

Henriette.S.J. skriver:

Hej Tøsser.

Tak for jeres svar osv.

Vi har talt en del i weekenden og han har bare været så hjælpsom og sød..

Han ønsker heller ikke vi skal slutte vores forhold.Jeg er hans et og alt og han vil ikke midste mig og har aldrig elskede ens om mig.Han har bare været stress,træt af og til dårlig også har han ikke vist hvordan han har skulle vise mig det og være der så lukke sig ind på en måde..

Men nu fik vi da talt meget især lørdag og i går da børne sov.

Så håber han er vågne op.Han var mega på igår og var mega hjælpsom også lørdag da vi have gæster så skønt...

Så tro han er vågne nået op i han kan midste mig hvis han ikke hjælper mere her...Bare lidt siger ikke han skal lave ligeså meget som mig.Men når vi begge to er hjemme/han kommer hjem fra job syntes jeg godt man kan hjælpes ad med hus og børne..

For 1 gang hjalp han med madpakkerne i går mens han nusse mig af og og til på ryggen vi stor alle 4 derud vildt hyggeligt..

Tro bare lige vi have en mindre krise......

Han sidste dag i sverige er i dag på dag så han kørt kl:5 i morgens så han er hjemme ca kl:16-17 så der er han nojk godt træt det er skam også ok en mand kan være træt,stress osv men de lukke bare af mange mænd syntes jeg ind af tale om det og deres dag osv...Tro jeg mange kvinder kender...

Knus fra

Henriette som elsker sin kæreste/forlove/steen vildt meget

P,S....JUBIIIII KUN 14 DAG TIL TEMINEN NU ER 38+0 EFTER 1 MENS DAG....

Hvis man er stresset er det jo svært at overskue noget andet, så man skal os passe på man ikke forlanger for meget af ham når han er stresser så det måske lidt vigtiger at han får lidt gå på arbejdet inden han bliver læsset med flere opgaver ;-)

Men super flot af ham at han kan overskue det.

Og super dejligt at i har fundet ud af det og fået snakket sammen inden jeres lille vidunder kommer til verden.

Kram

Anmeld

7. december 2009

H+S Skjolgborg.

DianaMoar skriver:

Hvis man er stresset er det jo svært at overskue noget andet, så man skal os passe på man ikke forlanger for meget af ham når han er stresser så det måske lidt vigtiger at han får lidt gå på arbejdet inden han bliver læsset med flere opgaver ;-)

Men super flot af ham at han kan overskue det.

Og super dejligt at i har fundet ud af det og fået snakket sammen inden jeres lille vidunder kommer til verden.

Kram

Sandt nok men man må jo så også lukke en ind og fortælle man lige er stress de her dag her.. eller nået....

Ingen er jo tankerlæser.....

Men rart det kom ud.. Han sagde så også det er ikke stress som så mere travlthed..

men nu skulle det være færdig i sverige i dag... Og sidste dag derover eller hva man siger derned..

Mvh henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.