Som jeg troede alt gik godt
Så starte manden jo nyt job d.28 okt eller det ville sige det han have da jeg møde ham.
Nu har han bare været væk i det og jeg har nu for 2 gang på 1 mdr prøve af få ham til af være mere med her hjemme når han endelig er hjemme.omrking de børn vi har/dog ikke sammen kun ham i maven...
Mn alt hans søde ord,kærtegn og hjælpsomhed er stort set forsvunde..Det er jeg meget ked over.
Jeg laver alt her.Han laver dog af og til på hus men det er kun sket 2 gange / 2 dag siden han starte det nye /gammel job..
Jeg hved ikke ud eller ind anden ikke dte jeg ønsker.Han er min drømmeprins eneste ene eller det troede jeg han var men som han har været siden han starte det nye job været en del i sverige og del meget mere med andre om hva der sker i hans liv og jobet ind med mig men meget med han bror som han arbejde sammen med eller en der hedder Therese som stå for indkøbningen af ting til kørestrøm osv i sverige.De snakker tit sammen i tlf om arbejde.Tro 100 på der ikke er mere ind arbejde med dem.Men hårdt han melder ud jeg fortæller dte nået jeg kommer hjem så få man kun lidt afvide og dagen efter ringer hun også snakker de over 1 time sammen og en masse nyt høre jeg som han ikke har fortalt mig der dagen før.
Når han så er her hjemme er han meget på tlf.sover,eller com eller laver lidt på huses badeværelse, gangen eller hjemmearbejde..
Tager sige ikke rigtigt af børne,mig eller hjælper med opvasken,mad osv.....
Elsker ham og håber vi løser det inden den lille kommer og vi igen finder alt det vi have før han d.28 okt starte på det job.
Jeg menere af når man begge to er hjemme er man samme om ting og kommer begge til hinanden og viser man elsker hinanden.
Det sker ikke mere for ham kun mig der kommer til ham.
Jeg føler han har glemt os eller ikke gider os mere.
SNØFTTTTTT.....
Mvh Henriette 37+5
Anmeld