hvad skal jeg gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. december 2009

Anonym trådstarter

Ja jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal begynde.. !

Der er to mulige fædre til min guldklup.

og den ene har været med til fødslen osv. Han brænde mig af hele tiden efter jeg var kommet hjem med min guldklump.  så jeg bede ham om at holde sig væk. Til faderskabet er fastslået.. han har så nu fået en ny dame. som åbenbart hader mig .. Jeg var i byen igår for med en venide bare lige kort. da jeg nu havde tiden uden min Guldklup. Der mødte jeg så ham og hans dame. Og det første hans dame siger er '' fy for satan. Den billige luder'' hvor efter min veninde spørg hvad hun har i mod mig, og så sviner hun mig til .. Jeg har snakket med min eks kæreste for en uge siden , hvor han sagde noget med at hans dame ville slå mig ihjel fordi jeg havde været sådan over for ham..  ..

Jeg ved ikke rigtig om jeg skal tage mig af det og melde dem..

Jeeg har ikke rigtig lyst til han skal se sin barn ( hvis det er ham ) ,. når hans dame har det sådan. jeg ved jo ikke hvad hun kan finde på ..

Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

malou

øhhhhh jeg er sgu lidt paf over sådan noget det forekommer... hvor er det barnligt og helt ude af alt fornuft. Jeg ville bare ignorere dem og ikke aflevere mit barn til ham!!! Typisk at nye kærester skal komme ind og møve sig ind... slå dig ihjel... ej ved du nu hvad... ha.. sgu til grin. Jeg synes du skal vise dem at DU ER DEN VOKSNE og lade det ligge og ikke lade dig gå på af det... og ja vent til den faderskabstest er afgjort

knus malou

Anmeld

5. december 2009

Anonym trådstarter

malou skriver:

øhhhhh jeg er sgu lidt paf over sådan noget det forekommer... hvor er det barnligt og helt ude af alt fornuft. Jeg ville bare ignorere dem og ikke aflevere mit barn til ham!!! Typisk at nye kærester skal komme ind og møve sig ind... slå dig ihjel... ej ved du nu hvad... ha.. sgu til grin. Jeg synes du skal vise dem at DU ER DEN VOKSNE og lade det ligge og ikke lade dig gå på af det... og ja vent til den faderskabstest er afgjort

knus malou

hun må virkelig være jaloux . kan ikk forstå hun kan tillade sig at være sådan

Anmeld

5. december 2009

frk Jensen

Anonym skriver:

Ja jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal begynde.. !

Der er to mulige fædre til min guldklup.

og den ene har været med til fødslen osv. Han brænde mig af hele tiden efter jeg var kommet hjem med min guldklump.  så jeg bede ham om at holde sig væk. Til faderskabet er fastslået.. han har så nu fået en ny dame. som åbenbart hader mig .. Jeg var i byen igår for med en venide bare lige kort. da jeg nu havde tiden uden min Guldklup. Der mødte jeg så ham og hans dame. Og det første hans dame siger er '' fy for satan. Den billige luder'' hvor efter min veninde spørg hvad hun har i mod mig, og så sviner hun mig til .. Jeg har snakket med min eks kæreste for en uge siden , hvor han sagde noget med at hans dame ville slå mig ihjel fordi jeg havde været sådan over for ham..  ..

Jeg ved ikke rigtig om jeg skal tage mig af det og melde dem..

Jeeg har ikke rigtig lyst til han skal se sin barn ( hvis det er ham ) ,. når hans dame har det sådan. jeg ved jo ikke hvad hun kan finde på ..

Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig ..

du skal ikke foretage dig noget før at stats forvaltnigen har afgjort sagen. Det kan self være hårdt at være alene om barnet, men det er det hele værd. Jeg har en sag kørende i Statsforvaltningen/ retten nu, da min eks nu lige pludselig ikke tror han er far til vores fælles søn.

Nu er sagen kørt så langt ud at min søn ikke har set sin far i 7 mdr. Det er hans tab og ikke mit.

Skriv evt en pb hvis du har andre spørgsmål.

Knus Betina.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.