har brugt lidt penge på mig selv...
Skal til julefrokost i aften med kæresten, og jeg var i mandags langs og købe lidt tøj til dagens anledning. OG nyt undertøj, er snart flere år siden jeg har gjort det. Koncentrerer mig altid kun om børnene så de ikk mangler noget. Men fik ordrer på af kæresten at jeg SKU købe nyt tøj til mig selv til i aften. Ikk fordi jeg mangler, men han sys jeg manglede noget nyt... Han har ikk set det endnu, så håber da han sys jeg er "lækker" i det jeg har fundet, hehe. Især undertøjet, ha ha ha. Og forrige uge var jeg ved frisøren og få klippet og farvet håret. Så det er en "ny" Sonja der dukker op i aften. Glæder mig.
Men nu har jeg så bare fået det ONDESTE forkølelsessår på læben. Startede med en lille prik igår, men er bare mega stort idag, øvøv. Selvom jeg har smurt og smurt med Zovir ;( Håber at makeup´en kan dække det værste...
Og i aften/nat er det første gang i 7mdr. at der er børnefri herhjemme. Det ser jeg frem til, men monn ikk jeg vågner mega tidligt alligevel?? Plejer jeg. Og da jeg ikk skal drikke en eneste tår alkohol i aften, så skal jeg nok pleje min kæreste i morgen hvis jeg kender ham ret, hehe.
Ville bare li dele dette med jer, go´weekend alle sammen.
>> Sonja <<
Anmeld