Hæmorider!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. december 2009

CHD

Er 10 uger henne, og er så uheldig at have fået hæmorider.

Det gør vildt ondt, men jeg har fået at vide af min læge at jeg blot skal spise masser af fibre og drikke masser af vand.

Er der andre, der har oplevet det? Hvad har I gjort? Er der en vidunderkur på apoteket jeg ikke har hørt om?

Håber I kan hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

wamse

CHD skriver:

Er 10 uger henne, og er så uheldig at have fået hæmorider.

Det gør vildt ondt, men jeg har fået at vide af min læge at jeg blot skal spise masser af fibre og drikke masser af vand.

Er der andre, der har oplevet det? Hvad har I gjort? Er der en vidunderkur på apoteket jeg ikke har hørt om?

Håber I kan hjælpe!

der er altså en creme nede på apoteket som lindrer en del. Kan ikke huske, hvad den hedder, men spørg der nede. Sørg for at holde dig varm for neden, og ikke sidde på noget der er koldt. 

Anmeld

5. december 2009

Karo

Jeg fik desvære en under fødslen med min søn. Her udskrev lægerne på hospitalet en salve samt jeg fik nogle stik pille som hjalp med det samme.

Anmeld

5. december 2009

Jeamou

Har også selv været der, øv øv. Et hurtigt middel til at komme af med "det" du brænder inde med, er lakrids (gajoler virker) og rigeligt af det, og derefter - som lægen siger, masser af vand og fiberholdig kost...

Anmeld

5. december 2009

LouiseNielsen

Jeg har også været så heldig at få en... AV! Men der er vist mest fordi jeg har en smule forstoppelse. Hvilket på mig hjælper når jeg husker at spise mine jernpiller....

Anmeld

5. december 2009

CHD

Tak allesammen

Har været på apoteket og købe noget creme, der hedder AC3. Synes dog ikke det lindrer, men derimod svier og brænder helt vildt de første 5-10 minutter før det så bliver bedre.

Jeg må fortsætte kuren og se om ikke det virker på sigt.

God weekend til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.