Hvad villi i gøre (Højstol)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2009

hc=k

Herhjemmme har vi en Trip Trap stol herhjemme, ikke en af de nye modeller, men en af de gamle fra da vi selv var barn. vores dreng på 8 måneder sidder simpelthen bare så grimt i den, han sidder og drejer sig rundt og skubber sig væk fra bordet. Nu overvejer jeg virkelig at købe en anden, sådan en af de billige i ikea bare til han bliver lidt større.

Hvad ville i gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

malou

VI har også en af de "gamle modeller" ikke så gammel som din men 7 år eller sån. Victor sad heller ikke særlig fint i sin før han var ihvertfald 10 md.. han gled ned så vi havde bare den der hvide plastik stol fra Ikea indtil han kunne bruge sin trip trap. Nu bruger vi så den fra Ikea til når vi skal ud på besøg... den kan lige tages benene af og vupti ind i bilen... smart

knus malou

Anmeld

5. december 2009

Trine26

Hvad skulle det hjælpe at købe sådan en stol fra Ikea? Min pige er ca. samme alder som din dreng. Hun har også prøvet at side i en af dem fra Ikea, men de er jo knap så stabile som en trip trap stol. 

Hvis det er så vigtigt at han sidder tæt ved bordet ( I kunne jo trække stolen ud fra bordet, så han ikke har noget at skubbe til) så er der jo de der ting man kan købe til en trip trap som fungerer lidt som et bord, kan ikke huske hvad de hedder?

Hvordan er de gamle trip trap stole anderledes fra de nye?

Anmeld

5. december 2009

hc=k

Jeg synes de der fra ikea er rigtig smarte og han sidder virkelig godt i dem+ at hans ben så kommer længere ned så han ikke kan skubbe til bordet. Det er det jeg gør..

Der er forskel på den nye og den gamle ved at der kan sættes et ryglæn på den nye det kan der ikke på den gamle. Jeg er faktisk i tvivl om man kan sætte tilbehør på den gamle.

Anmeld

5. december 2009

malou

hc=k skriver:

Jeg synes de der fra ikea er rigtig smarte og han sidder virkelig godt i dem+ at hans ben så kommer længere ned så han ikke kan skubbe til bordet. Det er det jeg gør..

Der er forskel på den nye og den gamle ved at der kan sættes et ryglæn på den nye det kan der ikke på den gamle. Jeg er faktisk i tvivl om man kan sætte tilbehør på den gamle.

Det kan man ikke... sætte tilbehør på de gamle... jeg har forsøgt smiler...- men jeg forstår ikke hvordan din søn kan sparke til bordet?? det kan min søn altså ikke i sin trip trap stol.. men kommer selvfølgelig også an på hvordan bordet ser ud..

knus malou

Anmeld

5. december 2009

hc=k

malou skriver:

Det kan man ikke... sætte tilbehør på de gamle... jeg har forsøgt smiler...- men jeg forstår ikke hvordan din søn kan sparke til bordet?? det kan min søn altså ikke i sin trip trap stol.. men kommer selvfølgelig også an på hvordan bordet ser ud..

knus malou

Jamen jeg har sådan et rigtig smart(not) bord hvor der kan sættes ekstra plader i, der er så nogle skinder eller hvad det lige er som han sætter fødderne ind på og skubber, ellers får han fødderne helt op til bordpladen og skubber der, det er virkelig stressende at sidde der og spsie og så fiser han rundt hehe. Han sidder præcis som hans far gjorde i den eksakt samme stol iiiii()

Anmeld

5. december 2009

Riwe

Har haft præcis samme problem her... Gammel trip trap stol og et bord hun kan nå med fødderne.

Her hjalp det (lidt) at få indstiullet stolen rigtigt, så hun kunne nå fodpladen med fødderne (det er vel også derfor den er der - så samrt så smart).

Men det gik over af sig selv da hun blev lidt mere stabil i kroppen, da hun var 10 måneder sad hun meget bedre. nu er hun 11 måneder og skubber sig kun sjældent ud.

Vi lod hende bare sidde som hun ville. Men en ikea stol er jo heller ikke så dyr, så kab da sådan en og så om det hjælper, hvis du ikke kan holde ud at se på den ropteren i stolen og skubben væk fra bordet

Anmeld

5. december 2009

TbCp

hc=k skriver:

Jeg har Ikeas stole til mine dagplejebørn og de kan sagtens skubbe sig væk fra bordet. De bruger bare armene til at komme lidt ud og så kan fødderne sættes på bordet og så skubber de sig længere væk.
Så lige i forhold til det er de stole nok ikke løsningen.

Hvad med at binde hans ben... aj det er gas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.