MD veloverstået.. Vi skal ha en.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. december 2009

M.O.A.R.

EN LILLE PRINS

Alt var bare perfekt til scanning idag, og har fået at vide jeg skal til to scanninger mere pga for høj BMI men det gør mig nu intet, såå kan jeg se den lille igen til den tid

Men hold op hvor var det fantastisk.. OG hvor var ham den lille dog ligeså drillesyg og usamarbejdsvillig overfor jordmødrene på Ambulatoriet for gravide i Næstved   MEN utilfreds var ham den lille dog efter scanning, der blev losset godt i dunken efter jordmoderen havde vækket ham og rumsteret sådan, og det bare DEJLIGT!  

Han ligner allerede sin far på det område.

Malene 20+4 & manden som venter den dejligste prins til april

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

hc=k

Jamen rigtig mange gange tillytkke med Ham. Så tog jeg godt nok felj

Anmeld

5. december 2009

frk andreasen

MaleneF skriver:

EN LILLE PRINS

Alt var bare perfekt til scanning idag, og har fået at vide jeg skal til to scanninger mere pga for høj BMI men det gør mig nu intet, såå kan jeg se den lille igen til den tid

Men hold op hvor var det fantastisk.. OG hvor var ham den lille dog ligeså drillesyg og usamarbejdsvillig overfor jordmødrene på Ambulatoriet for gravide i Næstved   MEN utilfreds var ham den lille dog efter scanning, der blev losset godt i dunken efter jordmoderen havde vækket ham og rumsteret sådan, og det bare DEJLIGT!  

tillykke med den lille dreng.

tanja 24+6

Anmeld

5. december 2009

Bom

Tillykke med den lille dreng..   Ja jeg gættede sørme også forkert...

Du skriver i den tidligere tråd, at du troede det blev en pige, hvorfor troede du det?? Har du drømt noget eller??

Knus Maria, som drømmer om en dreng hele tiden.

Anmeld

5. december 2009

Mira0911

MaleneF skriver:

EN LILLE PRINS

Et stort tillykke med prinsen...

Anmeld

5. december 2009

Kløver

MaleneF skriver:

EN LILLE PRINS

Stort tillykke med lille-prinsen

Anmeld

5. december 2009

M.O.A.R.

Mini-Terp skriver:

Tillykke med den lille dreng..   Ja jeg gættede sørme også forkert...

Du skriver i den tidligere tråd, at du troede det blev en pige, hvorfor troede du det?? Har du drømt noget eller??

Knus Maria, som drømmer om en dreng hele tiden.

Tak

Ja det er det, havde en drøm om det for ikke så længe siden. Men det sødeste af det hele var at manden i søvne havde sagt '' vores dreng, vores lille søn'' da vi havde været sammen i ikke særlig lang tid, og igen for ikke så længe siden hvade drømt det blev en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.